הגיעה למאני טיים: ליברפול במקום הרביעי אחרי 0:3 על ברנלי

ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה של יורגן קלופ, שמחזור אחד לסיום העונה - תפסה את המקום שמוביל לליגת האלופות ותנסה בכל הכוח לשמור עליו. פירמינו, פיליפס וצ'מברליין כבשו

קבוצות: ליברפול ברנלי
(גודל טקסט)

ליברפול רושמת עונה שהיא פשוט לא חלמה עליה בחלומות הכי גרועים שלה העונה. אחרי שבעונה הקודמת היא החזירה לעצמה את האליפות אחרי 30 שנה ודרסה את הליגה האנגלית, הקבוצה סבלה העונה ממכת פציעות יוצאת דופן, בעיקר בהגנה, אפילו לא דגדגה את מנצ'סטר סיטי ומקומה בליגת האלופות בעונה הבאה עדיין לא מובטח.

למרות הכל, למאני טיים של סיום העונה הקבוצה של יורגן קלופ הגיעה, והערב (רביעי) היא רשמה ניצחון רביעי ברציפות, כאשר גברה 0:3 על ברנלי בחוץ. בכך, ליברפול טיפסה אל המקום הרביעי בזכות ההפסד של לסטר לצ'לסי אתמול, והיא חייבת לשמור עליו טוב טוב במחזור הסיום, בו תפגוש את קריסטל פאלאס ורוי הודג'סון במשחק האחרון שלו בקריירה כמאמן.

כעת, המייטי רדס במקום הרביעי עם 66 נקודות – מספר זהה לזה של לסטר במקום החמישי. צ'לסי שלישית עם 67 נקודות. אגב, ליברפול רשמה סוג של נקמה בברנלי, שבמשחק הראשון מולה העונה היא הייתה הראשונה לנצח את האדומים באנפילד אחרי רצף מרהיב 68 משחקים ללא הפסד באצטדיון הביתי.

רוברטו פירמינו חוגג | MARTIN RICKETT/POOL/AFP via Getty Images

רגע לפני הירידה למחצית, בדקה ה-43, ליברפול עלתה ל-0:1, כאשר אנדי רוברטסון מצא את רוברטו פירמינו, שהמשיך לרשת וכבש את התשיעי שלו העונה בפרמיירליג. בדקה ה-52 זה כבר היה 0:2, כאשר סאדיו מאנה בהגבהה מושלמת מהאגף השמאלי מצא את ראשו של נת'ניאל פיליפס, שקפץ הכי גבוה ונגח אל הרשת. אלכס אוקסלייד צ'מברליין כבש את השלישי בדקה ה-88 מבישול נוסף של רוברטסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי