פרידה עצובה מהארי קיין: "אין אחד שלא מבין את רצונו לעזוב"

טוטנהאם הפסידה 2:1 לאסטון וילה במשחק נפל משערים אומללים, עלולה לאבד לגמרי את הכרטיס לאירופה ועל פי אלן שירר אוהדיה כבר השלימו עם עזיבתו של הכוכב הגדול ביותר: "כואב לי על מה שקורה בקבוצה", הוסיף רדנאפ

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כמה שאוהדי טוטנהאם ציפו למשחק נגד אסטון וילה. זה לא היה עוד משחק שלתרנגולים היה חשוב לנצח כדי להבטיח את המקום השישי לכל הפחות וזו אפילו לא רק העובדה שכ-10,000 אוהדים שבו לאצטדיון לאחר למעלה משנה – אלא כי בהחלט יכול להיות שהיה זה משחק הפרידה שלהם מהארי קיין.

בשבועות האחרונים נכתבו לא מעט ידיעות על כך שהחלוץ שיחגוג הקיץ את יום הולדתו ה-28 מבקש לעזוב את המועדון אליו הגיע בצעירותו, לפני כמעט עשור, במטרה לזכות בתארים ראשונים בקריירה, אבל בימים האחרונים הידיעות הוכחשו בתוקף על ידי המועדון. קבלת הפנים של אוהדי טוטנהאם לקיין אתמול הייתה מופלאה וקשה היה שלא להתפעל מהאהבה שהוא זכה לה בחימום ובפתיחת המשחק, אבל החלוץ, כמו כל חבריו, הציגו משחק אנמי למדי, הפסידו 2:1 לאסטון וילה וכעת גם המקום השביעי בסכנה.

טוטנהאם תתארח במחזור סיום העונה ביום ראשון אצל לסטר, זוכת הגביע הטרייה שירדה אמש למקום החמישי בעקבות ניצחונה של ליברפול והיא חייבת לנצח בשביל הסיכוי שצ'לסי או ליברפול ימעדו – אחרת היא עונה שנייה ברציפות תישאר מחוץ לליגת האלופות ברגע האחרון. טוטנהאם, לעומתה, אם לא תנצח עלולה לרדת עד למקום התשיעי ולהישאר כלל לל כרטיס לאירופה, כשכרגע היא במקום שמוביל לפלייאוף הליגה האיזורית. קיין נותר בשוויון עם מוחמד סלאח בפסגת מלך השערים, עם 22 כיבושים לכל אחד.

הארי קיין | Paul Childs – Pool/Getty Images

טוטנהאם עוד הוליכה משער מוקדם של סטיבן ברחוין, אבל עצמי אומלל של סרחיו רגילון וטעות קשה שהובילה למהפך מרגלי אולי ווטקינס סיבכו את התרנגולים והובילו לביקורות קשות נגד שחקניו של ראיין מייסון הבוקר בתקשורת: "זה היה ערב נורא של טוטנהאם. אחרי 10 דקות של שליטה במשחק, ולמרות הקהל באצטדיון והציפיות הרבות, רגילון טעה פעמיים והכל השתנה. אני לא יודע אם הייתה השפעה לכך שקיין צפוי לעזוב, אבל שוב טוטנהאם נראתה כמו קבוצה בלי רוח וללא לחימה. זה היה מפתיע לרעה", אמר שחקן העבר וכיום פרשן, מיקה ריצ'רדס.

פרשן "סקיי", ג'יימי רדנאפ, אף רמז לכך שאולי כבר יש סיכום מול קיין: "אני מרגיש את הכאב של טוטנהאם. קבוצה שנשארה בלי מאמן, הכוכב הכי גדול רוצה לעזוב, רעיון הסופרליג נפל, הבעלים דניאל לוי ביצע המון שגיאות ושוב צריך לקחת החלטות רציניות. זו לא פתיחה טובה לעונה הבאה".

אלן שירר, מגדולי החלוצים בתולדות הכדורגל האנגלי, סבור גם הוא שקיין נפרד אמש מאוהדי טוטנהאם: "אני חושב שזה היה משחק הבית האחרון שלו ואני לא חושב שיש אוהד טוטנהאם שלא מבין או מקבל את ההחלטה שלו – הוא נתן את כל כולו עבור המועדון ועשה שם פלאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי