הארי קיין שבר שתיקה: "אני אקבע את עתידי, לא טוטנהאם"

החלוץ הפתיע כשדיבר בפתיחות על עתידו, על רקע הדיווחים כי דרש לעזוב את התרנגולים: "הקריירה שלי בצומת דרכים ובעוד שנתיים או שלוש כבר לא אהיה שווה סכום כמו 100 מיליון ליש"ט. מעולם לא אמרתי שאשאר כל החיים"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי תצוגת הנפל של טוטנהאם נגד אסטון וילה, משחק שהסתיים בהפסד 2:1 ובהחלט היה ניתן לחוש שהיו אלה הדקות האחרונות של הארי קיין במגרש הביתי של טוטנהאם ככוכב הקבוצה, פורסם ראיון עם הארי קיין ובו הוא היה רחוק מלהכחיש את הפרסומים האחרונים על רצונו לעזוב למועדון תחרותי יותר, בו יוכל לזכות בתארים ראשונים בקריירה.

קיין, שבקיץ הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-28, הצליח להגיע עם טוטנהאם עד גמר ליגת האלופות, אולם בתואר קבוצתי הוא לא זכה, אתמול טוטנהאם אף התרחקה מהעפלה לאירופה בעונה הבאה ונראה שעל אף שהוא תחת חוזה, מבחינתו לאחר עשור בטוטנהאם הגיעה העת לעזוב. על פי הדיווחים, זוהי מנצ'סטר סיטי שנחשבת המועמדת המובילה לצרפו וכמובן תוכל להציע לו תחרות על כל התארים והשתתפות בליגת האלופות.

קיין, שמשמש גם כקפטן נבחרת אנגליה, מעוניין לקדם את עתידו עוד לפני היורו הקרוב ועל כך אמר היום בתום שתיקה ארוכה בנושא: "אני חושב שהקריירה שלי נמצאת בצומת דרכים כרגע ואין לי ספק שאני אשוחח על כך עם הקבוצה. אני רוצה להיות חלק מהמשחקים הכי גדולים, ברגעים הכי גדולים שיש ואני מקווה שאוכל לשוחח על כך עם טוטנהאם. אני בטוח שדניאל לוי (בעלי טוטנהאם) ירצה לקבוע דברים, אבל בסופו של דבר זה יהיה תלוי בי, באיך אני מרגיש ובמה יהיה הכי טוב לקריירה שלי".

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

עוד אמר החלוץ: "אני לא רוצה להגיע לסיום הקריירה ולהישאר עם חרטות. אני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול ומעולם לא אמרתי שאשאר בטוטנהאם כל החיים וגם לא אמרתי שאני עוזב את טוטנהאם. אני לא יודע, אולי בכלל רוצים למכור אותי. הוא (דניאל לוי) יכול לחשוב לעצמו שאם יציעו עבורי 100 מיליון ליש"ט זו יכולה להיות עסקה טובה, אתה מבין למה אני מתכוון? זה סכום שלא אהיה שווה בעוד שנתיים או שלוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי