קבוצה בצרות: אלגרי דחה הצעה לאמן את טוטנהאם

מסימיליאנו אלגרי | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

עתיד התרנגולים בעונה הבאה נראה לא ממש מבטיח. אחרי שהארי קיין הודיע על רצונו לעזוב בקיץ, במועדון מחפשים מאמן ועל פי דיווח בספרד האיטלקי סירב להגיע ללונדון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. טוטנהאם הלכה כל כך הרבה צעדים קדימה בשנים האחרונות, כאשר השיא נרשם כשהגיעה עד לגמר ליגת האלופות בעונת 2018/19, אך בעונה שאחר מכן הכל החל להידרדר. מאוריסיו פוצ'טינו, שהוביל את המועדון קדימה, פוטר והוחלף בז'וזה מוריניו.

את העונה הקודמת התרנגולים סיימו במקום השישי ומחוץ לליגת האלופות, והעונה הם עשויים למצוא את עצמם מחוץ לאירופה, כשהם מדורגים כרגע במקום השביעי וביום ראשון במחזור סיום העונה יפגשו את לסטר.

הרומן עם מוריניו הסתיים לפני כחודש כאשר המאמן הפורטוגלי פוטר, ועתיד טוטנהאם בעונה הבאה נראה לא ממש מבטיח, בלשון המעטה. עדיין אין לה מאמן, כאשר מי שמדריך אותה עד לסיום העונה הוא ראיין מייסון בן ה-29, אבל גרוע מכך – הכוכב הכי גדול, הארי קיין, צפוי לעזוב, ואתמול (חמישי) הוא לא הכחיש את רצונו כשדיבר בפתיחות על עתידו.

הארי קיין | DANIEL LEAL-OLIVAS/POOL/AFP via Getty Images

ואם לא די בכך, ספרד מדווחים היום כי מסימיליאנו אלגרי דחה הצעה לקבל את משרת המאמן. האיש שהוביל את מילאן לאליפות האחרונה שלה ב-2010/11 ולאחר מכן זכה בחמש אליפויות איטליה נוספות עם יובנטוס קיבל הצעה מדניאל לוי, אך בחר לוותר עליה, כך נטען.

אלגרי מכוון לקבל את תפקיד המאמן בריאל מדריד אם אכן זינדין זידאן יעזוב, והוא נחשב ל"בחירה הראשונה של פלורנטינו פרס". כמו כן, הוא מקושר עם חזרה אפשרית ליובנטוס אם אנדראה פירלו יעזוב, וגם נאפולי מתעניינת בו. שלוש האופציות הללו מועדפות על פניו מאשר המשרה בלונדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי