בדרך לסגירת מעגל? רונאלדו מתקרב לחזרה למנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

קאמבק השנה? בספרד דווח כי המעבר "קרוב מתמיד" לאחר שסולשיאר שוחח עם כוכב יובנטוס. באיטליה מבינים כי הפורטוגלי יעזוב אם הקבוצה לא תצליח להעפיל לליגת האלופות. וגם: הסכום שהביאנקונרי ידרשו מהשדים האדומים

(גודל טקסט)

האם כריסטיאנו רונאלדו יחזור למועדון בו הפך לראשונה לשחקן השנה בעולם? לפי דיווח ב"אס", סגירת המעגל קרובה מתמיד. לפי האתר הספרדי, מנצ'סטר יונייטד הודיעה אקס שלה כי תשמח לצרף אותו לקדנציה שנייה באולד טראפורד. רונאלדו, מצידו, שוקל כעת יותר מתמיד לשוב לממלכה.

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, כבר שוחח עם הפורטוגלי. לפי הדיווח על השיחה בין השניים, הנורבגי ששיתף פעולה עם רונאלדו כשחקן הסביר לו על הפרויקט של המועדון ועל החשיבות של הגעתו. עם זאת, עתידו של הכוכב יהיה ברור יותר אחרי יום ראשון, כאשר קבוצתו הנוכחית, יובנטוס, תדע אם היא משתתפת בעונה הבאה בליגת האלופות או שמא בליגה האירופית. העפלה של הגברת הזקנה למפעל הבכיר עוד יותיר סיכוי שמלך שערי הליגה האיטלקית ימשיך בטורינו.

לכל הצדדים המעורבים ברור כי רונאלדו יעזוב אם הקבוצה לא תגיע לליגת האלופות, וגם הביאנקונרי יהיו מוכנים לשתף פעולה עם עזיבה במקרה שכזה. הם צפויים לדרוש 25 מיליון יורו עבורו, וגם השחקן צפוי להפחית במשכורתו, שעומדת כעת על כ-30 מיליון יורו נטו לעונה. מבחינתו של בן ה-36, מדובר בהזדמנות מושלמת לסגור מעגל במקום בו עלה לגדולה, בקבוצה ששואפת לחזור לפסגת הכדורגל האנגלי והאירופי.

כריסטיאנו רונאלדו ואולה גונאר סולשיאר. האיחוד בדרך? | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

לקראת מחזור הסיום, יובנטוס מדורגת במקום החמישי בליגה האיטלקית, נקודה אחת מהמקומות המובילים לליגת האלופות. הגברת הזקנה תתארח בבולוניה, ותקווה למעידה של נאפולי או של מילאן. הקבוצה מדרום איטליה, שמאמנה ג'נארו גאטוסו הוזכר כמועמד להגיע לביאנקונרי, תארח את ורונה, בעוד לרוסונרי מצפה משחק חוץ קשה מול אטאלנטה. כריסטיאנו רונאלדו, כאמור, מוליך את טבלת מלכות השערים בליגה עם 29 שערים, אך גם זה לא הצליח למנוע את העונה המאכזבת של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי