קיין החל לחפש בית במנצ'סטר, סיטי תציע עבורו 100 מיליון ליש"ט

על פי הדיווחים, החלוץ נחוש לעבור ונציגיו כבר מחפשים עבורו נכס בעיר. טוטנהאם מעדיפה למכור אותו לאלופה הטרייה ולא למנצ'סטר יונייטד או לצ'לסי

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שהמחזור ה-38 והאחרון בפרמיירליג ייצא לדרך ויקבעו זהות העולות לליגת האלופות, הליגה האירופית והליגה האזורית, התקשורת במנצ'סטר לא מרפה מהמעבר האפשרי של הארי קיין לעיר.

מנצ'סטר סיטי כבר זכתה באליפות והערב נגד אברטון היא תחגוג אותה רשמית וסרחיו אגוארו ישחק בפעם האחרונה כשחקן הקבוצה באצטדיון האיתיחאד (החל מ-17:50, חגיגה אנגלית בספורט1) ואילו מנצ'סטר יונייטד תסיים במקום השני והיא עם הראש בגמר הליגה האירופית ביום רביעי, ועל כן גם הדיווחים בעיר עוסקים בעיקר בהכנות לעונה הבאה ולקראת משחקי גמר ליגת האלופות והליגה האירופית, ופחות ב-90 הדקות האחרונות של הפרמיירליג לעונה זו.

השם החם הוא כמובן הארי קיין, שכעת מתברר כי סוכניו כבר החלו בניסיון לחפש עבורו מקום מגורים בצפון מערב אנגליה כשהיעד המועדף הוא מנצ'סטר סיטי שצזדקק למחליף לאגוארו. לפי יאן צ'יזמן, שמסקר את מנצ'סטר סיטי עבור "סוני ספורטס" ובעברו היה ב-BBC, גורמים במנצ'סטר סיטי אישרו לו כי באפשרות המועדון להציע עבורו כ-100 מיליון ליש"ט, סכום שעשוי לרצות את טוטנהאם עבור הכוכב שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-28.

הארי קיין | Julian Finney/Getty Images

עוד מידע שנחשף הבוקר לראשונה הוא שכבר בינואר פנתה מנצ'סטר סיטי רשמית לטוטנהאם בניסיון לברר מה יהיה תג המחיר של הארי קיין בתום העונה, אלא שדניאל לוי השיב עם התשובה "תשכחו מזה". עם זאת, רק בשבוע שעבר קיין שבר שתיקה והצהיר על רצונו לשחק על הבמות הגדולות ביותר ושרק הוא יחליט על עתידו ולא טוטנהאם, תוך שהוא מדגיש שהוא מעולם לא התחייב לשחק במדי התרנגולים עד תום הקריירה. בהמשך גם דיבר על השחקן איתו היה רוצה לשחק יותר מכל ונקב בשמו של קווין דה בריינה, כוכב מנצ'סטר סיטי.

אגב, בתקשורת האנגלית נטען שאם טוטנהאם אכן תיאלץ למכור את קיין, היעד המועדף גם עליה יהיה מנצ'סטר סיטי על פני צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד, שנחשבות ליריבות מושבעות יותר לעומת הסיטיזנס. היום ב-18:00, אולי במשחקו האחרון בטוטנהאם, ינסה קיין לסיים כמלך שערי הפרמיירליג (כרגע הוא בפסגה בצוותא עם מוחמד סלאח, 22 שערים לכל אחד) ולסדר לקבוצתו כיום מקום באירופה בעונה הבאה.

הארי קיין | Paul Childs – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי