קיין בדרך? בעלי מנצ'סטר סיטי: "נצרף מספר שחקנים איכותיים"

הארי קיין חוגג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

חלדון אל-מובארק טען שההפסד בגמר ליגת האלופות הגביר את התיאבון: "אנחנו לא מרוצים מזה שזכינו רק באליפות, זה זמן לשלוח מסר. אגוארו השאיר נעליים גדולות שצריך למלא, נשקיע בחכמה". חלוץ טוטנהאם המועמד המוביל

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי סיימה את עונת 2020/21 באכזבה גדולה לאור ההפסד בגמר ליגת האלופות ההיסטורי שלה נגד צ'לסי, אבל נראה שעבור ראשי המועדון התיאבון רק נפתח. החבורה של פפ גווארדיולה השיבה לעצמה את אליפות הפרמיירליג, אבל נראה שההפסדים לחניכיו של תומאס טוכל בחצי גמר הגביע האנגלי ובעיקר בסוף השבוע האחרון בליגת האלופות, רק הגבירו את רצונו של הבעלים חלדון אל-מובארק.

בראיון נדיר שהעניק אחד האנשים הכי משפיעים וכמובן עשירים באבו דאבי, הוא הצהיר כי מנצ'סטר סיטי מתכוונת להשקיע ברכישת שחקנים משמעותיים בקרוב. באופן טבעי שהשם הראשון שעולה הוא של הארי קיין, קפטן טוטנהאם שבתקשורת האנגלית נכתב לא אחת על רצונו לעזוב והוא עצמו הצהיר כי ישמח לשתף פעולה ביום מן הימים עם כוכב הסיטיזנס, קווין דה בריינה. עוד נטען כי סיטי תציע עבורו 100 מיליון ליש"ט.

"זכינו באליפות, אבל זה ממש לא הזמן להישען אחורה ולהיות מרוצים – זו תהיה הטעות הכי גדולה שלנו", הצהיר הבעלים, "זה הזמן לשלוח מסר ברור שאנחנו ממש לא מרוצים מכך שזכינו רק באליפות. אנחנו נשקיע בחכמה ונעשה את מה שנחשוב שעלינו לעשות, המאזן הפיננסי שלנו מצוין".

הארי קיין, קווין דה בריינה | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

בעלי הסיטיזנס כמובן לא דיבר על הארי קיין, אבל כן התייחס לחור שנוצר בעקבות עזיבת סרחיו אגוארו שסיים את חוזהו, שוחרר ועבר לברצלונה: "לסרחיו אגוארו נעליים גדולות מאוד, כאלה שיהיה קשה למלא, אבל אנחנו משוכנעים שנמצא את השחקן המתאים שיוכל לעשות זאת. יש גם עמדות נוספות שצריכות שדרוג – לא יותר מדי וזה לא עניין של מספרים, אלא איכות. נצרף מספר שחקנים איכותיים לסגל".

לסיום הוא התייחס לעתידו של פפ גווארדיולה: "נעשה ככל שביכולתנו כדי להשאיר אותו כמה שיותר זמן. השגנו איתו המון, אנחנו בוטחים בו לחלוטין ומערכת היחסים בינינו נהדרת. המסע שלנו עם פפ ממשיך וכל עוד הוא מרוצה, גם אנחנו מרוצים".

שחקני מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי