שער עצמי עשה את ההבדל: 0:1 לליברפול על מיינץ

עדיין ללא ואן דייק ומרבית הכוכבים, אבל עם סאדיו מאנה ומוחמד סלאח בהרכב, המייטירדס התקשו מול היריבה מהבונדסליגה ונהנו מטעות של קיליאן בדקה ה-86 כדי לנצח לראשונה בהכנה לעונה

קבוצות: ליברפול מיינץ
(גודל טקסט)

ניצחון ראשון לליברפול במשחק ההכנה הראשונה שלה לעונת 2021/22, אבל היא השיגה אותו בזכות שער עצמי של לוקה קיליאן בדקה ה-86, כך שליורגן קלופ ולשחקניו עוד המון עבודה לקראת פתיחת הפרמיירליג בעוד כשלושה שבועות.

ליברפול שיחקה השבוע מול אינסברוק האוסטרית ומול שטוטגרט הגרמנית ובשני המשחקים נפרדה מיריבותיה ב-1:1, אלא שאלה היו מפגשים שארכו 30 דקות בלבד כל אחד. לכן, רק הערב (שישי) אפשר לומר שהיא ערכה משחק הכנה ראשון לעונה כאשר פגשה באוסטריה את מיינץ, שסיימה את העונה האחרונה בבונדסליגה במקום ה-12.

קלופ עדיין חסר מספר מכוכבי הקבוצה ובהם נציגי נבחרת אנגליה ששיחקו ביורו, המגן אנדי רוברטסון שהבוקר שב לאימונים מחופשה לאחר עונה מפרכת וכמובן השתתפות עם סקוטלנד ביורו, נעדרו גם רוברטו פירמינו ואליסון שהיו בקופה עם נבחרת ברזיל וכן חסרו גם הפעם הבלמים וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז שעדיין עורכים אימונים חלקיים אחרי פציעות שהשביתו אותן ברוב העונה שעברה, אבל זו הייתה הזדמנות ראשונה לראות לפרק זמן משמעותי את בלם הרכש איברהימה קונאטה שנרכש מלייפציג, גם המגן טרנט אלכסנדר ארנולד פתח אחרי שהחלים מפציעה שמנעה ממנו להשתתף ביורו ובהתקפה עלו יחדיו סאדיו מאנה ומוחמד סלאח.

למרות כל זאת, ליברפול מצאה את הרשת רק בדקה ה-86 לאחר שכדור רוחב מצד שמאל הסתיים בניסיון הרחקה לא מוצלח של לוקה קיליאן, שכבש שער עצמי וחתם את תוצאת הסיום. ביום חמישי תפגוש ליברפול את הרטה ברלין למשחק הכנה נוסף ובעוד כשבועיים תפגוש גם את אתלטיק בילבאו ואוססונה, שיהיו משחקיה האחרונים לקראת הפתיחה הרשמית של העונה במשחק מול העולה החדשה נוריץ' ביום (שבת, 14.8 ב-19:30).

סאדיו מאנה | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי