Sport1 Banner

הארי קיין שלל את הדיווחים: "מעולם לא סירבתי ולא אסרב להתאמן"

הארי קיין | Richard Heathcote/Getty Images

חלוץ טוטנהאם הבהיר באמצעות הטוויטר כי הפרסומים על כך שאיחר להתייצב לקדם העונה אינם נכונים: "כואב לי לקרוא חלק מהתגובות. אחזור בשבת כפי שתוכנן מראש, לא אעשה דבר שיסכן את יחסיי עם האוהדים שתמכו בי תמיד"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לאחר שבשבוע האחרון הופצו דיווחים לפיהם הוא הבריז מפתיחת האימונים של טוטנהאם בשל רצונו לעבור למנצ'סטר סיטי, ידיעות שבהמשך נסתרו על ידי מקורות אחרים, הארי קיין ביקש היום (שישי) לעשות סדר באמצעות פוסט שפרסם בחשבון הטוויטר האישי שלו.

קיין כתב: "עברו כמעט עשר שנים מאז שערכתי את הבכורה שלי בטוטנהאם. בכל אחת מהשנים האלה, אתם האוהדים תמכתם בי והפגנתם אהבה כלפיי. לכן כואב לי כל כך לקרוא חלק מהתגובות שפורסמו השבוע ומטילות ספק במקצוענות שלי. אני לא אכנס לפרטים של המצב, אבל אני רוצה להבהיר שלעולם ומעולם לא סירבתי ולא אסרב להתאמן".

עוד הוסיף החלוץ: "אחזור למועדון מחר כפי שתוכנן מראש. לא אעשה שום דבר שיסכן את מערכת היחסים שיש לי עם האוהדים שנתנו לי תמיכה בלתי מתפשרת לאורך כל הזמן שלי במועדון. זה תמיד היה כך וזה כך גם עכשיו".

זמן קצר לפני ההודעה של קיין, מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה אישר כי אלופת אנגליה מעוניינת להחתים את קפטן הספרס ונבחרת אנגליה, כאשר על פי התקשורת בממלכה, במהלך הקיץ הנוכחי התכולים הגישו הצעה בגובה 100 מיליון פאונד עבור קיין.

עוד באותו נושא: הארי קיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי