0:4 ללסטר על ניוקאסל, ווסטהאם מעדה בברנלי ואברטון הפסידה

play
שחקני לסטר ג'יימס מדיסון, פאטסון דאקה, יורי טילמאנס חוגגים | רויטרס
לסטר הביסה 0:4 את ניוקאסל, שמייכל הציל שער עצמי הזוי מהקו 01:57

טילמאנס הבקיע צמד עבור השועלים, דאקה ומדיסון גם כן הרשיתו. הפטישים סיימו ב-0:0, צמד לגלאגר ב-1:3 של קריסטל פאלאס על הטופיז

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בפרמיירליג יושלם היום (ראשון) עם שלושה משחקים, כאשר המפגש בין ברייטון לטוטנהאם נדחה בשל התפרצות הקורונה אצל הלונדונים. ברנלי סיימה ב-0:0 מול ווסטהאם, לסטר הביסה 0:4 את ניוקאסל ובהמשך אברטון תתארח אצל קריסטל פאלאס.

פאטסון דאקה, שחקן לסטר חוגג
חגיגה בכחול. דאקה | אימג'בנק GettyImages, Gareth Copley

לסטר – ניוקאסל 0:4

השועלים שהגיעו אחרי הנשירה המאכזבת מהליגה האירופית לקונפרנס ליג הוציאו עצבים על המגפייז החלשים. כמה משחקני המארחת נעדרו בשל התפשטות קורונה במועדון, אך יורי טילמאנס היה שם כדי להעלות את קבוצתו ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-39. פאטסון דאקה גלגל לשער ריק את השער השני בדקה ה-57, טילמאנס השלים צמד בדקה ה-81 מבישול של ג'יימס מדיסון, שבעצמו כבש את הרביעי (85). השועלים טיפסו לחצי העליון של הטבלה, המפסידה חזרה לסורה אחרי שהשיגה במחזור הקודם את ניצחונה הראשון לעונה.

סעיד בנראחמה, שחקן ווסטהאם
הפטישים מעדו בברנלי. בנראחמה | אימג'בנק GettyImages, Stu Forster

ברנלי – ווסטהאם 0:0

הפטישים שמרו על המקום הרביעי בטבלה, אך קיוו להתרחק מעט ממנצ'סטר יונייטד, ארסנל וטוטנהאם שדולקות אחריה. דייויד מויס לא הצליח להכניע את קבוצת התחתית שנותרה מתחת לקו האדום, וכעת הוא סופר כבר משחק חוץ שלישי ברציפות בליגה ללא נקודות.

שחקני קריסטל פאלאס חוגגים עם קונור גלאגר
עונת הפריצה נמשכת. גלאגר חוגג עם שחקני פאלאס | אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield

קריסטל פאלאס – אברטון 1:3

הנשרים חזרו לנצח אחרי ארבעה משחקים והחזירו את הקבוצה הכחולה של ליברפול לסורה. הטופיז, שניצחו במחזור הקודם 1:2 את ארסנל אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון רצו לייצר מומנטום, אך הם נאלצו לחזור מסלהרסט פארק בידיים ריקות. קונור גלאגר הנהדר, שנמצא בעונת פריצה ואף זכה לזימון לנבחרת אנגליה הבקיע ראשון בדקה ה-41, ג'יימס טומקינס הכפיל בדקה ה-62. סלומון רונדון צימק עבור רפא בניטס בדקה ה-70, אך גלאגר השלים צמד בתוספת הזמן עם בעיטה אדירה לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק.

לאחר ששמונה שחקנים וחמישה אנשי צוות בטוטנהאם נדבקו בקורונה, הוחלט לדחות את המשחק של הספרס נגד ברייטון שהיה אמור להתקיים בראשון.