הכי טוב בבית: שער ובישול לרונאלדו ב-1:3 של יונייטד על ברנלי

play
כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
שער ובישול לרונאלדו ב-1:3 של מנצ'סטר יונייטד על ברנלי 02:32

הפורטוגלי בישל למקטומיניי (8) וכבש (35), מי (ע' 27) הוסיף בחזרה לאולד טראפורד אחרי שלושה שבועות. לנון צימק (38)

(גודל טקסט)

אחרי שארבעת משחקיה האחרונים נדחו בשל התפרצות קורונה, הקבוצה ששיחקה הכי מעט העונה בפרמיירליג, שבה הערב (חמישי) למגרשים, אך היא כנראה תרצה לשכוח במהרה את ה-3:1 למנצ'סטר יונייטד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ברנלי
כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ברנלי | רויטרס

השדים האדומים, שחזרו לאולד טראפורד אחרי שלושה שבועות ורצו להשאיר מאחוריהם את ה-1:1 מול ניוקאסל, עלו במערך התקפי שכלל את כריסטיאנו רונאלדו, מייסון גרינווד, ג'יידון סאנצ'ו וכובש השער מול המגפייז – אדינסון קבאני. למרות זאת, מי שעלה ראשון על לוח התוצאות היה דווקא הקשר האחורי, סקוט מקטומיניי. שתי דקות לאחר שהחמיץ, רונאלדו השאיר למקטומיניי כדור, והסקוטי בעט מדויק מקצה הרחבה לרשת בדרך ל-0:1 אחרי שמונה דקות.

ג'יידון סאנצ'ו בעט לרשת בדקה ה-27, אך לאחר בדיקה נקבע כי ה-0:2 ייספר לחובתו של הבלם בן מי, שנגע בכדור בדרכו לרשת. רונאלדו הצטרף להתפוצצות של יונייטד בדקה ה-35. מקטומיניי ראה את הבעיטה שלו נהדפת לקורה, אך הפורטוגלי עט על הריבאונד וקבע את ה-0:3. כעבור שלוש דקות ארון לנון צימק את התוצאה, אך האורחת לא הצליחה לאיים מעבר לכך, והאדומים רשמו את ניצחון הליגה השלישי ברציפות באולד טראפורד.

מהלך המשחק

דקה 6: שואו שלח כדור עומק נהדר לרונאלדו. הפורטוגלי הוריד את הכדור עם הראש אך לאחר מכן סיפק בעיטה לא אופיינית מעל המסגרת.

דקה 8: גול! רונאלדו השאיר את הכדור למקטומיניי בקצה הרחבה, הקשר הסקוטי שלח בנגיעה אחת את הכדור לפינה התחתונה וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם ג'יידון סאנצ'ו
סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם ג'יידון סאנצ'ו | רויטרס

דקה 20: שואו פרץ באגף שמאל עד לרחבה, אך הבעיטה שלו מצאה את הרשת החיצונית בלבד.

דקה 27: גול! סאנצ'ו נכנס לרחבה, הטעה את ההגנה ובעט לפינה הרחוקה. נגיעה קלה של מי עזרה לכדור להכניע את הנסי, והשער נרשם לחובתו של הבלם. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
המבצע באגף הסתיים ברשת. סאנצ'ו | רויטרס

דקה 35: גול! מקטומיניי שוב איים מחוץ לשער וסחט הצלה מהנסי שהדף לקורה, אך רונאלדו עט על הריבאונד והבקיע מול שער ריק. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 38: גול! באיי איבד את הכדור ללנון במרכז המגרש, שחקן הכנף הוותיק דהר לרחבה ובעט חלש אך מדויק לפינה הרחוקה. ברנלי מצמקת ל-3:1.

ביום שבת תארח ארסנל את מנצ'סטר סיטי, ביום ראשון נקבל משחק צמרת כשצ'לסי תארח את ליברפול.