לקראת פגישת ההבהרה: המסר העמום של טוכל לגבי לוקאקו

play
השער שלו לא הספיק בסופו של דבר. לוקאקו מאוכזב | אימג'בנק GettyImages, James Williamson
סינמה סיטי: שערים מרהיבים וקצב מטורף ב-2:2 בין צ'לסי לליברפול 03:25

מנג'ר צ'לסי, שישוחח עם החלוץ בעקבות הריאיון שעורר סערה, הבהיר כי הבלגי "יישאר שחקן שלנו", אך מנגד סירב להבטיח שיחזיר אותו לסגל

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

שאיפות האליפות של צ'לסי נפגעו אתמול (ראשון) כשהפער ממנצ'סטר סיטי נותר על 10 נקודות, לאחר שהבלוז השיגו רק 2:2 נגד ליברפול בתום משחק מרתק בסטמפורד ברידג', אבל באנגליה ממשיכים להתעסק בעיקר בדרמה שהתפתחה סביב רומלו לוקאקו בעקבות הריאיון שהעניק הבלגי באיטליה ובו ביקר בצורה מרומזת את מאמנו תומאס טוכל. אחרי המשחק אתמול, טוכל התייחס לנושא באופן קצת דו משמעי: מצד אחד הוא גיבה את מעמדו של לוקאקו כחלק מהקבוצה, אך מנגד הגרמני סירב להבטיח שהחלוץ, שנופה מהסגל לליברפול בשל אותו ריאיון, יקבל בחזרה את מקומו לקראת המשחק נגד טוטנהאם ברביעי (21:45, ישיר בספורט1).

"הוא שחקן שלנו, הוא יישאר שחקן שלנו ואנחנו תמיד נשמור על השחקנים שלנו", אמר טוכל, שסיפר עד כמה פשוטה הייתה ההחלטה להפוך את לוקאקו לשחקן הכי יקר בתולדות המועדון באוגוסט האחרון, בשל אופיו ה"פתוח, האדיב והצנוע" של הבלגי. "זו לא הפעם הראשונה שריאיון עושה רעש, אבל אנחנו יכולים להתמודד עם זה ואני אישית לא הרגשתי מותקף ואני לא כועס", הוסיף המאמן לגבי דבריו של לוקאקו, שהביע חוסר שביעות רצון מהשיטה של טוכל, כזכור.

טוכל, שהסביר אתמול כי ניפה את החלוץ מהסגל לליברפול בגלל שלא היה יכול לשוחח איתו לפני המשחק, ייפגש היום עם השחקן על מנת ללבן את העניינים: "אנחנו רוצים להבין מה הוא אמר ולמה הוא אמר את זה. משם נקבל החלטה, ואם ההחלטה תהיה שהוא חוזר ברביעי, זה מה שיהיה. אבל אני לא יכול לומר בוודאות כרגע".

תומאס טוכל, מאמן צ'לסי
ייפגש מחר עם לוקאקו. טוכל מביע מחאה על כך שמאנה לא הורחק | אימג'בנק GettyImages, Shaun Botterill

קשה להאמין שצ'לסי פשוט תושיב ביציע את אחד החלוצים הטובים בעולם, כזה שעליו שילמה 115 מיליון יורו בקיץ. עם זאת, לוקאקו למד עד כמה חשוב למאמן שלו המרקם הקבוצתי וסביר להניח שהוא ייאלץ להודות שהאמירות שלו לא היו במקום לפני שיוחזר לסגל.

טוכל הוסיף: "אני מקבל החלטות בשביל הקבוצה ומקשיב לשחקנים, לדעות שלהם ולמה שהם חושבים ורק אחר כך מחליט. זו הקבוצה שלהם. זו לא החלטה אישית שלי, על בסיס דעותיי בלבד. יש לנו סגל להגן עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי