מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 בברנלי וירדה למקום החמישי

play
עוד אכזבה ליונייטד. פרננדש | רויטרס
שער של פוגבה לא הספיק, רק 1:1 ליוניייטד בחוץ נגד ברנלי האחרונה 02:37

פוגבה העלה את האורחת ליתרון (18), אך רודריגז (47) אילץ את השדים האדומים להסתפק בנקודה מול נועלת הטבלה. רונאלדו עלה מהספסל בדקה ה-68. ווסטהאם ניצחה ועלתה על חשבונה למקום הרביעי, שריקות בוז לזומה. ניוקאסל ניצחה 1:3 את אברטון ועלתה מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בפרמיירליג נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד מנצ'סטר יונייטד אכזבה וסיימה ב-1:1 בחוץ מול נועלת הטבלה ברנלי. השדים האדומים ירדו למקום חמישי בעקבות הניצחון של ווסטהאם 0:1 על ווטפורד. ניוקאסל חגגה עם 1:3 על אברטון ועלתה מעל הקו האדום.

ברונו פרננדש, שחקן מנצ'סטר יונייטד
עוד אכזבה ליונייטד. פרננדש | רויטרס

ברנלי – מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים לא מבריקים העונה בלשון המעטה, ואחרי שהודחו מהגביע בידי מידלסברו מליגת המשנה בדו קרב פנדלים, הערב הם נעצרו עם תיקו מאכזב מול נועלת הטבלה שדרדר אותם אל המקום החמישי לאור ניצחונה של ווסטהאם. רלף רנגניק בחר לספסל את כריסטיאנו רונאלדו, ולאור היכולת ההתקפית במחצית הראשונה, ההחלטה לא נראתה רעה כל כך. שער של רפאל וראן נפסל בטענת נבדל, ובדקה ה-18 פול פוגבה העלה את האורחת ליתרון. ברנלי הגיבה מיד עם פתיחת המחצית השנייה, כאשר הרכש הנוצץ שלה ואוט וחהורסט בישל לג'יי רודריגז את השער האחרון בהתמודדות בדקה ה-47. רונאלדו עוד הספיק לעלות לכר הדשא בדקה ה-68, אך לא הצליח להשפיע על הנעשה על כר הדשא.

פול פוגבה חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד
פול פוגבה חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

מהלך המשחק

דקה 12: ברונו פרננדש הגביה כדור חופשי לרחבה, רפאל וראן נגח לרשת את שערו הראשון במועדון אליו הצטרף הקיץ מריאל מדריד, אך הגול נפסל לאחר שהארי מגווייר, שהיה מעורב במהלך לטענת שופטי ה-VAR, היה בנבדל.

דקה 18: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד, והפעם זה נחשב. רשפורד מסר לשואו ברחבה, המגן שלח כדור רוחב לפוגבה והצרפתי שנותר פנוי בעט לרשת הגבוהה.

דקה 33: החמצת ענק לקבאני. הגבהה של שואו הגיעה לחלוץ, שנגח מטווח אפסי אך הכדור פגע ברגלו של השוער פופ.

שחקן ברנלי ואוט וחהורסט חוגג עם ג'יי רודריגז
נועלת הטבלה חילצה נקודה. וחהורסט ורודריגז חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

דקה 47: גול! מסירת עומק של וחהורסט מצאה את רודריגז, שהתקדם לעבר דה חאה ובעט לפינה הקרובה. ברנלי מאזנת ל-1:1.

דקה 52: אחרי הבישול, וחהורסט התקרב לשער בכורה עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך דה חאה הושיט את היד והדף לקרן.

דקה 68: אחרי למעלה משעה בה הביט מהצד, רונאלדו עולה על כר הדשא ונכנס כמחליף במקום קבאני.

קירן טריפייר, שחקן ניוקאסל חוגג
שער בכורה וניצחון חשוב. טריפייר חוגג | רויטרס

ניוקאסל – אברטון 1:3

שתיים מהקבוצות המסקרנות בליגה בחלון ההעברות של ינואר נפגשו לקרב תחתית, והמשחק הסתיים בחגיגה של המגפייז שעלו מעל הקו האדום. פרנק למפארד ערך בכורה מוצלחת באברטון עם 1:4 בגביע על ברנטפורד, אך את המשחק הראשון בתפקיד בפרמיירליג הוא לוודאי ירצה לשכוח. הטופיז עלו ליתרון משער עצמי של ג'מאל לאסלס בדקה ה-36, אך שער עצמי של מייסון הולגייט כעבור דקה בלבד איזן את התוצאה.

ריאן פרייזר השלים מהפך בדקה ה-56, בעוד קירן טריפייר הבקיע את שער הבכורה בקבוצתו החדשה עם בעיטה חופשית טובה בדקה ה-80. דלה עלי ודוני ואן דה בייק עלו להופעת בכורה אצל האורחת, אך לא הצליחו למנוע הפסד, שצמצם את הפער בין הכחולים לשחורים – לבנים לנקודה בלבד.

קורט זומה, שחקן ווסטהאם
הקהל לא נותר אדיש. זומה | רויטרס

ווסטהאם – ווטפורד 0:1

קורט זומה עמד בעין הסערה באנגליה לאחר שתועד מתעלל בחתול שלו, אך למרות זאת קיבל את חולצת ההרכב מדייויד מויס. הבלם ספג קריאות בוז משני קהלי האוהדים, אך כל זאת לא הפריע לפטישים לנצח את קבוצת התחתית של רוי הודג'סון. שער הניצחון הגיע בדקה ה-68, אז בעיטה של ג'רוד בואן מחוץ לרחבה פגעה בסאמיר והלכה לרשת של הצרעות.

שאר משחקי המחזור ה-24:

מנצ'סטר סיטי – ברנטפורד
נוריץ' – קריסטל פאלאס
טוטנהאם – סאות'המפטון
אסטון וילה – לידס
ליברפול – לסטר
וולבס – ארסנל
ברייטון – צ'לסי 1:1 (נערך מוקדם)