קונטה זעם כשנשאל אם יחליף את אלגרי: "זה חוסר כבוד כלפינו"

play
מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה | מאור אלקסלסי
שלושער לסון ב-2:6 האדיר של טוטנהאם על לסטר 05:58

מאמנה האיטלקי של טוטנהאם הגיב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת מול ארסנל: "זאת רק תחילת העונה. זה לא מכבד אותי ואת מאמן יובנטוס כששואלים על התפקיד שלנו"

(גודל טקסט)

בשבת (14:30, ספורט1) תתארח טוטנהאם באצטדיון האמיריות לדרבי צפון לונדוני מול ארסנל, מוליכת הטבלה. חניכיו של אנטוניו קונטה יוכלו לעקוף את התותחנים אם יצליחו לנצח אותם בחוץ, דבר שלא קרה בשתי הקבוצות ב-16 משחקי הדרבי האחרונים. למחרת, תארח יובנטוס את בולוניה במסגרת הליגה האיטלקית, כשהפסד נוסף של קבוצתו של מסימיליאנו אלגרי יוכל לערער עוד יותר את מעמדו בשורות הגברת הזקנה. במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק מול ארסנל, קונטה נשאל לגבי האפשרות שיחליף את אלגרי, במידה שזה יפוטר מספר ימים לפני המפגש של הזברות מול מכבי חיפה במסגרת ליגת האלופות.

מאמנה האיטלקי של טוטנהאם זעם על השאלה והגיב: "אני חושב שזה חוסר כבוד כלפי מאמן יובנטוס וחוסר כבוד כלפיי כשאני מאמן את טוטנהאם. רק התחלנו את העונה, ואני כבר דיברתי על הנושא הזה של המשרה שלי פה מספיק פעמים. אני שמח ונהנה מהזמן שלי בטוטנהאם. יש לנו שחקנים נהדרים ולי יש מערכת יחסים טובה מאוד עם המנהל המקצועי והבעלים, ככה שאני לא רואה בעיה שעלולה לצוץ בעתיד".

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס
קונטה הגן על מאמן יובנטוס. מסימיליאנו אלגרי | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Moscrop
רישארליסון, טוטנהאם
"מקווה שישעו את האוהדים הגזענים". קונטה הגן על רישרליסון | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

קונטה התייחס בין היתר גם לקריאות הגזעניות כלפי חלוצה הברזילאי של הקבוצה, רישרליסון, במשחק ההכנה של נבחרתו מול תוניסיה: "בשנת 2022 לחוות דבר כזה זה מביך בשביל כל מי שמעורב בסיטואציה הזו. אני מקווה שאוהדים כאלה יושעו לכל החיים ממגרשי הכדורגל ומאוד מאוכזב שבכלל צריך להגיב על משהו כזה".