בתום דרמה אדירה: בוקה הדיחה את ריבר והעפילה לחצי הגמר

לסופרקלאסיקו חוקים משלו: למרות שהגיעה בסגל חסר מאוד ללא 15 שחקנים, הקבוצה של גז'ארדו נתנה פייט עצום ואלבארס השווה אחרי שער של טבס. אלא שרוסי הדף שני פנדלים ולקח את קבוצתו לשלב הבא

(גודל טקסט)

אומרים שלסופרקלאסיקו חוקים משלו וזה אכן כך. בוקה ג'וניורס וריבר פלייט נפגשו הלילה (בין ראשון לשני) ברבע גמר הליגה. על אף שריבר הגיעה למשחק בסגל חסר מאוד – לא פחות מ-15 שחקנים נעדרו בשל נגיף הקורונה – היא נתנה פייט עצום בניגוד לתחזיות, הגיעה לפנדלים אך נכנעה 4:2 ונותרה רק עם המחמאות. את דרכה במפעל היא סיימה.

קרלוס טבס פתח בהרכב בוקה כמובן ורקד על כר הדשא, גם בגיל 37. הוא לא הפסיק לאיים על השער והצליח גם לכבוש. בדקה ה-11 קרליטו זרק את עצמו אחרי הרמה מצוינת של כריסטיאן מדינה מצד ימין, ניסה לשים את הראש, לבסוף הבקיע עם הכתף ומכל הלב. זה היה שערו הרביעי העונה ב-14 משחקים.

בדקה ה-36 גונסאלו מונטייל כמעט כבש משחק שני ברציפות והשווה לטובת ריבר אך הוא נבלם על ידי שחקן הגנה. בדקה ה-52 טבס התקדם וסחט הצלה נהדרת מהשוער. בדקה ה-68 הגיע השוויון, חוליאן אלבארס השווה בנגיחה נהדרת. לפני הסיום טבס היה יכול לקנות את עולמו כשקיבל מסירה מצוינת מכריסטיאן פאבון אך שוב נבלם על ידי השוער – הולכים לפנדלים.

קרלוס טבס | Marcelo Endelli/Getty Images

טבס ומונטייל כבשו כל אחד את הבעיטה הראשונה. אגוסטין רוסי היה הגיבור כשהדף את הבעיטות של אנחילרי ופונזיו. בוקה החמיצה פעם אחת אבל חוליו בופאריני דייק בבעיטה האחרונה ושלח אותה לחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי