לנון החמיא לשחקנים, האוהדים הניפו דגלי פלסטין לכבוד אלחמיד

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | Mark Runnacles/Getty Images

סלטיק הביסה 0:5 את נומה קאליו בדרך לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, המאמן: "לא יכולתי לבקש יותר". הבלם הישראלי החדש, שלא קיבל דקות משחק, הפך לנושא החם בדיונים הפוליטיים ברשת

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עוד לא עברה את קלוז', ותיאלץ לחזור מפיגור 0:1 בגומלין בנתניה בשבוע הבא, אבל היא כבר יודעת מי תהיה היריבה שתחכה לה בשלב הבא אם תעפיל: סלטיק הביסה אתמול (רביעי) 0:5 את נומה קאליו והפכה את הגומלין באסטוניה לרשמי בלבד. ראיין כריסטי כיכב עם צמד וכריסטופר אייר, לי גריפית'ס וקאלום מקגרגור הוסיפו לחגיגה.


המאמן ניל לנון, כמובן, היה מרוצה: "לא יכולתי לבקש יותר מהשחקנים", הוא אמר, "לדעתי במחצית השנייה היינו טובים מאוד. לקח לנו זמן להתעורר אבל מרגע שכבשנו את השער הראשון לא עצרנו".


"כבשנו חמישה שערים, שמרנו על רשת נקייה וזה באמת מעבר למה שצריך. אנחנו יכולים אולי לנסות סגל רחב יותר בגומלין", הוסיף לנון בחיוך.


שחקני סלטיק חוגגים. יפגשו את מכבי ת
שחקני סלטיק חוגגים. יפגשו את מכבי ת"א? (Mark Runnacles/Getty Images)


על המשחק של כריסטי: "הנגיעה שלו בכדור והמסירה שלו היו פנטסטיים. הוא כעס שהורדתי אותו מהדשא כי הוא רצה שלושער, אבל הוא היה מוצהב ורציתי לשמור אותו. הוא בכושר טוב ואני מקווה שזה יימשך כך".


ניר ביטון, שתפקד כבלם ורשם 90 דקות, הציג משחק סולידי ולא נתקבל בהרבה מאמצים מצד הקבוצה האסטונית החלשה. ישראלי נוסף שזכה להופעה, אם כי לא לדקות משחק, הוא חאתם עאבד אלחמיד שחתם והוצג לפני השריקה. אוהדי סלטיק בירכו את הבלם החדש, אבל מסיבות שנויות במחלוקת: "ברוך הבא לשחקן הפלסטיני החדש שלנו", כתבו חלק מהאוהדים בטוויטר, ודגלי פלסטין רבים נראו ביציע.








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי