ספאלטי תקף את איקרדי: "משפיל שצריך לשכנעו לחזור"

איקרדי וספאלטי
איקרדי וספאלטי | Gettyimages

מאמן אינטר השתולל לאחר ההפסד ללאציו והאשים את החלוץ: "עם איך שהתנהג, הוא היה חייב להישאר בחוץ. בניגוד למסי ולרונאלדו הוא לא אחד שעושה את ההבדל". באיטליה נכתב: "חודשו הקרבות עם איקרדי"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אינטר הפסידה אתמול בסן סירו 1:0 ללאציו, ולמזלה הגדול נותרה במקום השלישי משום שעוד קודם לכן היריבה העירונית מילאן, הפסידה. אבל אחרי המשחק, הרבה יותר מאשר על ההתרחשויות על כר הדשא, כולם דיברו על מי שלא היה שם – הקפטן מאורו איקרדי, שכבר חזר להתאמן והיה יכול לשחק, אבל המאמן לוצ'אנו ספאלטי החליט לא לכלול אותו בסגל בטענה שהוא לא מוכן ועל אף היעדרותו של החלוץ הפצוע לאוטרו מרטינס אחרי המשחק ספאלטי היה עסוק בביקורת על איקרדי אולי כדי לברוח מההפסד. "גאזטה דלו ספורט" כתב: "אינטר בלי שקט. אחרי ההפסד חודשו הקרבות עם איקרדי".


ספאלטי ירה: "העובדה שאנחנו צריכים לגשר עם מישהו כדי שישכנע את איקרדי לשים עליו חולצה של אינטר שהוא אוהב, זה משפיל. האם אני צריך לשלוח 20 אימיילים לעורכי דין לשאול אותם אם אני יכול לזמן אותו לסגל? כמו שהדברים עומדים כיום, ואיך שהתנהג, הוא היה חייב להישאר בחוץ ושהאחרים ישחקו. אני חושב שהוא יכל לשחק 20-30 דקות, אפילו חצי משחק אבל זו לא הנקודה. אלו שבחדר ההלבשה צריכים לשחק. צריך שתהיה לך אמינות בקבוצה. אני הצגתי קריירה של 22 שנות אמינות, הייתי כן עם שחקניי. זה ברור לכולם מה קרה".  ספאלטי, אגב, טען רק בימים האחרונים שאיקרדי נראה כמו שחקן חדש.


על כך שאינטר מפסידה בלי איקרדי: "גם כשאיקרדי שיחק, המועדון לא הצליח להגיע לליגת האלופות במשך כמה שנים. אינטר רשמה את ההפסדים הכי גדולים שלה עם איקרדי. ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם שחקנים שעושים את ההבדל ולא איקרדי, עם כל הכבוד. עבורי, כבוד עצמי ומקצועניות הם הכל. משמעת היא הכל עבורי".


#Buongiorno con la #primapagina Gazzetta di oggi! https://t.co/QoAurgu4d9pic.twitter.com/vpyWyfMe0z

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 1 באפריל 2019


האישה והסוכנת של איקרדי וונדה נרה השיבה מלחמה בעדינות יחסית כשהתראיינה כרגיל בראיון לרדיו "טיקי טאקה" אמרה: "מאורו מוכן לחזור למגרשים, הכל תלוי במאמן. מאורו היה משנה חלק מהחלטותיו? תלוי איך מביטים על הסיטואציה. לא שמעתם את הגירסה שלו כי הוא לא דיבר אלא רק עובד קשה. אכפת לו מאוד מחבריו לקבוצה, אבל הוא לא צריך לומר זאת בקול רם. שחקן כמו מאורו רגיל לביקורת, אבל הוא מתרכז בלשחק, לכבוש שערים ולעזור לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי