גווארדיולה יאמן את יובנטוס? דיווחים סותרים באיטליה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

תחנת רדיו טוענת שהספרדי יעזוב את סיטי לאחר שלוש עונות, ואילו ב"גאזטה" נכתב שהמאמן דחה את ההצעה בנימוס ומאוריציו סארי, שיוחלף אצל הבלוז בפרנק למפארד - הוא המועמד המועדף

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
באיטליה אמנם נותר עוד מחזור אחד לסיום העונה אך השאלה שמעסיקה את כולם בארץ המגף היא מי יהיה מאמנה של יובנטוס בעונה הבאה. תחנת רדיו באיטליה הטילה הבוקר פצצה כשדיווחה שפפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, ינטוש את אלופת אנגליה לאחר עונה היסטורית ויחתום ביובנטוס לארבע שנים במטרה להוליך אותה לזכייה בליגת האלופות, מה גם שגווארדיולה מאמין בשינוי אווירה כל פרק זמן קצר, כפי שעזב את ברצלונה לאחר ארבע שנים ואת באיירן מינכן אחרי שלוש עונות.


כמוכן, בארץ המגף הדיווחים סותרים. גאגו הורטה, כתב רדיו מוערך בספרד, טוען שאכן נערכה פגישה בין הצדדים אך היא הייתה מקרית, באירוע צדקה שנערך, ושפפ דחה בנימוס את ההצעה של המנהל המקצועי של יובנטוס.


מי שיותר קרוב להיות יורשו של מאסימיליאנו אלגרי, כך לפי הדיווחים בעיתונים המרכזיים באיטליה, הוא מאוריציו סארי, מאמנה של צ'לסי. ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב שאלופת איטליה דחתה פגישה עם גווארדיולה ושהאיטלקי הוא הפייבוריט, גם לאור העובדה שרומן אברמוביץ' מתלהב מהרעיון ששחקן העבר של המועדון, פרנק למפארד, יעמוד על הקווים. סארי שם בצד את התקופה הארוכה שלו בנאפולי ואין לו בעיה לאמן את יובנטוס. מרצ'לו ליפי סיפק אתמול רמז עבה כשאמר שלדעתו כבר נפלה החלטה אך מחכים לתזמון המתאים כדי להודיע. יש לזכור שצ'לסי תשחק בגמר הליגה האירופית בעוד כשבוע נגד ארסנל ולא צפויות התפתחויות בנושא עד אז. אגב, אתמול נשאל ג'ורג'יו קייליני על המאמן האיטלקי ואמר בציניות: "מי ייאמן? אריגו סאקי?" (המאמן האגדי של מילאן).




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי