סארי הודה: "הפיתוי לחזור לאיטליה חזק. זאת היתה שנה כבדה"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן צ'לסי רמז על חתימה אפשרית ביובנטוס: "הרגשתי את המשקל של להיות רחוק, אני בקושי רואה את ההורים. בגידה בנאפולי? אין דבר כזה להיות נאמן לאישה שהתגרשת ממנה". דיווח בארץ המגף: רונאלדו תומך בהגעתו

קבוצות: צ'לסי יובנטוס
(גודל טקסט)
מאוריציו סארי עדיין לא פוטר רשמית מאימון צ'לסי, אבל כל הסימנים מצביעים על כך שזה יקרה בימים הקרובים. גם היעד הבא שלו די ידוע – יובנטוס – אבל גם במקרה הזה, שום אישור רשמי עדיין לא יצא. למרות זאת, מאמן הבלוז לא התבייש לדבר על עתידו ולרמוז על מעבר מתקרב לגברת הזקנה.


"עבורנו האיטלקים, הפיתוי לחזור הביתה חזק", אמר היום (שלישי) סארי בראיון למגזין ואניטי פייר. המנג'ר הוא המועמד העיקרי להחליף את מסימיליאנו אלגרי על הקווים של אלופת הסרייה A, וייתכן שלזה התכוון בדבריו. "אני מרגיש כאילו משהו חסר. זאת היתה שנה קשה וכבדה, התחלתי להרגיש את המשקל של להיות רחוק מהחברים ומההורים המבוגרים שלי שאני בקושי רואה".


"אבל בגילי, אני אעשה רק החלטות מקצועיות", הוסיף סארי. ומה היה לו להגיד על אוהדי נאפולי, שייראו במעבר שלו ליובה בגידה? "הנאפוליטנים יודעים את האהבה שיש לי כלפיהם. בחרתי לעבור אל מעבר לים לפני שנה ולא לעבור לקבוצה אחרת באיטליה. המקצוע הזה יכול להוביל לדרכים שונות, היחס שלי אליהם לא השתנה".


סארי כמאמן נאפולי.
סארי כמאמן נאפולי. "הם יודעים כמה אני אוהב אותם" (Gettyimages)


"נאמנות היא לתת 110% מעצמך בכל מקום שאתה נמצא. מה זה אומר להיות נאמן? ואם יום אחד המועדון שלך שולח אותך הביתה? מה אתה עושה? נשאר נאמר לאישה שהתגרשת ממנה?"


לא רק סארי מכין את הקרקע להגעה שלו לטורינו. בעיתון "טוטו ספורט" פורסם כי כריסטיאנו רונאלדו תומך בהגעת המאמן האיטלקי. על פי הדיווח, רונאלדו סקרן לגבי עבודה עם המנג'ר, 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי