המהפכה במילאן נמשכת: מרקו ג'יאמפאולו מונה למאמן

מרקו ג'יאמפאולו
מרקו ג'יאמפאולו | Paolo Rattini/Getty Images

השווייצרי בן ה-51 שנפרד מסמפדוריה, חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף ברוסונרי אל המנהל המקצועי פאולו מלדיני ואחראי הכדורגל זבונימיר בובאן

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
המהפכה במילאנלו נמשכת. לאחר שמילאן הודיעה על מינויו של שחקן העבר ואחד מסמליה, פאולו מלדיני, למנהל הטכני החדש של המועדון, ובנוסף הכריזה על השבתו של זבונימיר בובאן ל"אחראי על פעילות הכדורגל" של הרוסונרי, הערב (רביעי) גם מונה מאמן חדש במקום ג'נארו גטוסו: מרקו ג'יאמפאולו, שיהיה מאמנה ה-60 של מילאן לאורך ההיסטוריה.


ג'יאמפאולו בן ה-51, יליד שווייץ, חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויחל את עבודתו רשמית ב-1.7.2019, שמונה ימים לפני אימון הבכורה לעונה לקבוצה שצפויה להשתתף העונה בליגה האירופית. לאורך קריירת האימון שלו ניהל 270 משחקים בסרייה A כשבין השאר הדריך את קליארי, סיינה, קטאניה, אמפולי ובשלוש השנים האחרונות את סמפדוריה.


ככדורגלן הוא לא הגיע לרמות הגבוהות, אבל כאיש צוות מקצועי החל את דרכו בפסקארה בשנת 2000 כסקאוט, במהרה השתדרג לעמדת עוזר המאמן וביולי 2004 זכה לקידום משמעותי כשקיבל את משרת האימון הראשונה שלו באסקולי – שם יש לציין שהוא נחשב כעוזרו של המאמן האלמוני מאסימו סילבה, מכיוון שלא החזיק בתעודה הנדרשת עד 2007.


Comunicato Ufficiale: Marco Giampaolo ➡ https://t.co/tdRtTYqzGj

Official Statement: Marco Giampaolo ➡ https://t.co/tjukG4NVJkpic.twitter.com/sMCnEZEyVt

— AC Milan (@acmilan) June 19, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי