דה ליכט יורה: "מוזר לאנשים בהולנד שלא בחרתי בברצלונה"

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | יובנטוס

אחרי שהוצג ביובנטוס, הבלם הגן על סוכנו מינו ראיולה וסיפר על הבחירה באלופת איטליה: "לי ולו יש דעה, אבל אני זה שמחליט. הוא הטוב בעולם בתפקידו". על הביקורות: "רק אני יודע מה הוא באמת עשה עבורי"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי סחבת ארוכה ולא מעט מועדונים שהוזכרו בהקשר שלו, מתייס דה ליכט סיים את דרכו באייאקס אמסטרדם והוצג אתמול (שישי) ביובנטוס, שתשלם לו שכר בגובה לא פחות מ-60 מיליון יורו במהלך בחמש השנים הקרובות.

במהלך הקיץ, כאמור, נראה היה שדה ליכט יעבור לברצלונה, שחלמה לצרפו אחרי שהחתימה בחודש ינואר את חברו מאייאקס, פרנקי דה יונג, אולם בסופו של דבר, אחרי שגם ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן היו בתמונה, הבלם בן ה-20 בחר בקבוצה מטורינו, ככל הנראה בעצת סוכנו מינו ראיולה.

"אני יכול להיות שחקן הגנה קשוח, אבל מטבעי אני ילד מופנם וצנוע", סיפר דה ליכט, שהתייחס בתקשורת ההולנדית לקיץ המתיש שעבר עליו. "אני יודע מי זה ראיולה ומודע לטיב היחסים ביני לבינו. באופן אישי, פחות חשוב לי מה אנשים אחרים חושבים. המועדונים הגדולים יודעים היטב איך העולם הזה עובד. זו הסיבה, בתור שחקן צעיר, שמצאתי לנכון שהוא יהיה לצידי וידאג אך ורק לאינטרסים שלי. אני יכול לומר לכם שבמו עיני ראיתי אותו עושה את זה".

דה ליכט הוסיף: "אני חושב שמינו הוא הטוב ביותר בעולם הסוכנים. תמיד יהיה לאנשים מה להגיד וכולם בהולנד יכולים לחשוב מה שהם רוצים, אבל רק אני יודע מה הוא עשה עבורי. כשאומרים שהוא הכריח אותי להצטרף ליובנטוס, אני צוחק. זה היה תהליך ארוך והוא עזר לי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשביל הקריירה שלי. לשנינו יש דעה, אבל אני זה שמחליט ואומר לו להתמקד בשלו. דרך אגב, שנינו הסכמנו שהמעבר ליובנטוס הוא הדבר הנכון ביותר עבורי. בהולנד זה כנראה מוזר לאנשים שלא בחרתי בברצלונה, אז הם באים עם כל מיני המצאות".


"אני זה שמחליט, לא ראיולה" (יובנטוס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי