כריסטיאנו רונאלדו מספר איך נולדה חגיגת השער הייחודית שלו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Thananuwat Srirasant/Getty Images

הפורטוגלי חשף: "זה היה ספונטני במשחק הכנה נגד צ'לסי וראיתי שהאוהדים מחכים שאכבוש כדי לחגוג איתי בצורה כזו". על השער המועדף: "השער האחרון, כי הוא הכי חשוב". וגם: השחקן שהיה רוצה לשחק איתו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
עונת 2019/20 באיטליה תצא לדרך עוד קצת פחות משלושה שבועות, וכרגיל, יובנטוס מועמדת לזכות בתואר סקודטו נוסף. כריסטיאנו רונאלדו (זכה בתואר "אגדת המארקה") בניגוד לרונאלדו הברזילאי שהיה מבטיח שיכבוש 35 שערים לפני כל עונה, לא נוקב במספר, אבל תהיו בטוחים שהוא רוצה לשפר את המספרים מהעונה שעברה, אז כבש 28 שערים ב-43 הופעות. בראיון  לערוץ היוטיוב "Soccer.com" הוא מספר על השער המועדף עליו (או שלא), על השחקן שחלם לשחק איתו וגם מגלה איך נולדה חגיגת השער שכה מזוהה איתו.


רונאלדו כבש בגמרים של ליגת האלופות, הבקיע במספרת נגד יובנטוס ב-2018 ורשם עוד שערים מרהיבים וחשובים נוספים במהלך הקריירה וכמאמר הקלישאה הוא מתקשה לבחור. רונאלדו אמר: "קשה לבחור, יש לי למעלה מ-700 גולים בקריירה. אני תמיד מספק תשובה אחת: השער האחרון. הוא לא היפה ביותר, אני יודע, אבל כל השערים הם חשובים. והשער הבא שיגיע הוא החשוב מכולם". הפורטוגלי כבש 689 שערים בקריירה עד עתה לפי החלוקה הבאה: חמישה במדי ספורטינג ליסבון, 118 במדי מנצ'סטר יונייטד, 450 במדי ריאל מדריד, 28 במדי יובנטוס ו-88 במדי נבחרת פורטוגל.


שחקן שהיה רוצה לשחק איתו: "בראש יש לי הרבה שחקנים שהייתי רוצה לשתף איתם פעולה אך אני אבחר בשחקן אחד ענק מהמדינה שלי שנפטר לפני כמה שנים – אאוסביו. הוא היה אדם יוצא דופן ושחקן מוכשר מאוד, הלוואי והוא היה משחק איתי בנבחרת". אאוסביו זכה עם בנפיקה בגביע אירופה ב-1962 לאחר ניצחון ענק 3:5 על ריאל מדריד בגמר, בעוד 11 אליפויות פורטוגל וכבש לאורך הקריירה שערים רבים.




החגיגה המפורסמת: "ובכן, זה קרה במסע המשחקים בארה"ב, שיחקנו נגד צ'לסי (במדי ריאל מדריד). אני לא יודע מניין זה בא, פשוט כבשתי שער והגבתי בהתלהבות וצרחתי "SIU!". זה היה טבעי, אם נהיה כנים. אחר כך המשכתי עם החגיגה הזו והרגשתי כמה האוהדים מחכים שאכבוש כדי לחגוג איתי בצורה כזו ואמרתי לעצמי: 'וואו, אנשים זוכרים את כריסטיאנו בגלל החגיגה הזו', אז המשכתי את זה".


לאחר שיפרוש: "שחקן? אולי דוגמן? אני לא יודע אם יש לי את הכישרון לשחק, אבל אני תמיד אומר – כשאתה עובד קשה מאוד ומקדיש את כל-כולך – אתה יכול להשיג הכל". כשנשאל על הסרט האהוב עליו אמר: "אני בחור דוקומנטרי אבל אבחר בשתיקת הכבשים למרות שזה סרט ישן בן כמעט 30 שנה".


עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי