סארי: "דעתי על דיבאלה לא שווה כלום, לשוק יש כיוון"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Yifan Ding/Getty Images

המאמן שנמנע מלדבר על החלוץ עד עתה, שלח רמז עבה לאחר ההפסד לאתלטיקו: "אוהב אותו, אך אנחנו חייבים למכור שישה שחקנים, זה מטורף". האם יובנטוס מוכנה לעונה? "באיטליה תמיד סבלתי בהתחלה". וגם: ההגנה סופגת

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
במפגש שהיה שחזור של שמינית גמר ליגת האלופות, יובנטוס פגשה אתמול את אתלטיקו מדריד, אך הפעם ידיה של הקבוצה ממדריד עלתה על העליונה. בכל מקרה, הרבה יותר מההפסד 2:1 של אלופת איטליה, בארץ המגף התייחסו לדבריו של מאוריו סארי לאחר המשחק כשהוא לא מותיר מקום לספק לגבי אהוב הקהל, פאולו דיבאלה.


עד עכשיו סארי נמנע מלהתייחס פומבית למצבו של החלוץ הארגנטינאי, אך אתמול הוא שבר את הקרח. סארי אמר: "אני מתפלא כשאני קורא את כל הדיווחים בתקשורת. הבחירות של סארי, הבחירות של המנהל הספורטיבי. הסתכלתם על הסגל של יובנטוס? אנחנו חייבים למכור שישה שחקנים כדי לעמוד בפייר פליי של ליגת האלופות. אחרת זה יהיה מטורף. זה מצב שאנחנו צריכים לפתור. אני יכול לומר שוב ושוב עד כמה אני אוהב את דיבאלה אבל דעתי לא שווה כלום. השוק הולך לכיוון מסוים. זו לא החלטה של מאמן או מנהל ספורטיבי". 20 הימים האחרונים של השוק יהיו קשים עבורנו. הייתי רוצה לשמור על כולם אבל יש לנו רק שחקן אחד שגדל במועדון הזה ושלושה שוערים".


היכולת של דיבאלה: "הוא עשה רק שני אימונים ולכן קשה להעריך כה מוקדם. ברור שהוא שחקן גדול שיכול לשחק כ-'9' מזויף אבל נצטרך לראות מה נעשה. ומה יהיה ברחבה". רק נזכיר כי החלוץ שרשם עונה חלשה מאוש אשתקד, היה קרוב לחתימה במנצ'סטר יונייטד.




ההפסד לאתלטיקו: "אני די מרוצה מהביצועים ואהבתי את הגישה במחצית הראשונה, אין ספק שהם במצב פיזי טוב מאיתנו. אסור לנו לספוג שער כמו השער השני, אבל זה חלק מהעבודה שלנו לפני תחילת העונה. במחצית הראשונה הנענו כדור כמו שצריך, אולי בצורה הטובה ביותר שלנו הקיץ".


באיטליה העבירו ביקורת על היכולת של הגברת הזקנה למרות שאיימה על השער 25 פעמים נגד הספרדים. ב"גאזטה" נכתב: "הקבוצה אמנם רצה טוב עם הכדור אבל עדיין סובלת, באופן מפתיע, מבעיות גדולות מאחור". יובנטוס ספגה עד עכשיו תשעה שערים בארבעה משחקי הכנה, דבר לא אופייני לה, ובארץ המגף נכתב שמדובר בטעויות אישיות. "יובה ספגה מכה", נכתב ב"טוטוספורט" על הפסד לא אופייני.


בעוד שבועיים יובנטוס תפתח את הליגה במשחק חוץ לא פשוט נגד פארמה. אחריו מצפה לה משחק קשה נגד סגניתה נאפולי. המאמן נשאל האם הקבוצה מוכנה לפתיחת העונה ואמר: " בדרך כלל אני לא מתחיל עונות טוב. מלבד צ'לסי, שם אני חושב שקבעתי שיא של משחקים ללא הפסד כמאמן בעונת בכורה באנגליה. באיטליה תמיה היה לי קשה בשבועות הראשונים".



פאולו דיבאלה. בדרך החוצה (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)
עוד באותו נושא: מאוריציו סארי, פאולו דיבאלה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי