פאביו פארטיסי: "דיבאלה נשאר". היגוואין: "רכבת הרים!"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Alessandro Sabattini/Getty Images

המנהל המקצועי של האלופה הודיע שהארגנטינאי יישאר. החלוץ שכבש התרגש: "אוהב את החולצה הזו, המועדון הזה והאוהדים האלה". קייליני ירד לנחם את קוליבאלי בסיום. אנצ'לוטי: "היינו פייבוריטים, גם תיקו היה מאכזב"

(גודל טקסט)
משחק העונה באיטליה שנערך אתמול (שבת) כבר במחזור השני הבטיח הרבה וגם קיים בגדול. בארץ המגף לא ישכחו זמן רב את הניצחון 3:4 הדרמטי של יובנטוס על נאפולי משער עצמי של קאלידו קוליבאלי בתוספת הזמן. לראשונה מאז מרץ 1993 נכבשו שבעה שערים בדו קרב המרתק הזה. מתייס דה ליכט ערך את הבכורה במדי הקבוצה ונראה שמדובר במשחק שהיה בו הכל.


באיטליה התחרו אתרי הספורט ביניהם מי ימצא כותרת מבריקה יותר. ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב: "הפוך, קוליבאלי!", שער עצמי מדהים היה כמו מוות עבור הקבוצה שלו. נאפולי כבר חזרה ל-3:3 אבל ספגה בדקה האחרונה". ב"טוטו ספורט" נכתב: "וואו, יובנטוס משוגעת, נאפולי, איזו מכה! הקאמבק המדהים של נאפולי נהרס. הביאנקונרי הייתה מפוארת במשך שעה, הקבוצה של אנצ'לוטי השוותה והכניסה את כולם להלם אך ספגה".


המגן הברזילאי דנילו כבש 25 שניות לאחר שעלה מהספסל במקומו של דה שיליו הפצוע. הוא לא היה יכול לחלום על בכורה טובה יותר. דנילו אמר: "לא ציפיתי למשחק כזה, בטח שלא להבקיע בנגיעה השנייה שלי בכדור. אנחנו עובדים קשה כל השבוע ושמחים מהתוצאה. לא אהבנו לספוג שלושה שערים, הקהל בטח נהנה. האוהדים היו מדהימים, אני גאה להיות כאן". 



גונסאלו היגוואין חוגג (Emilio Andreoli/Getty Images)
 


אחד מכוכבי המשחק היה גונסאלו היגוואין שכבש שער נהדר ולא היה יכול להסתיר את התרגשותו. היגוואין אמר: "וואו, זו הייתה רכבת הרים. הם כבשו שני שערים כל כך מהר ואסור שזה יקרה. איבדנו שליטה על המשחק, הם הצליחו להשוות אך למרבה המזל ניצחנו וזה ניצחון כל כך חשוב. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל כולם נתנו את הכל על המגרש וקיבלנו תגמול". החלוץ הוסיף: "הגעתי לכאן כדי להישאר, אני אוהב את החולצה הזו, המועדון הזה והאוהדים האלה. מהשנייה הראשונה שחזרתי לכאן, זה היה הרעיון הגדול שעבר לי בראש – להישאר".


בעוד היגוואין פתח בהרכב, פאולו דיבאלה עלה מהספסל רק ברבע השעה האחרונה להופעת בכורה העונה. לא מעט סימני שאלה היו סביב החלוץ שהמנהל המקצועי של יובנטוס, פאביו פארטיסי, שם לזה סוף: "דיבאלה לא יעזוב אותנו הקיץ, אני יכול לשלול את האפשרות הזו עכשיו". פארטיסי הוסיף: "יובנטוס רשמה עונות נהדרות בליגת האלופות תחת מאמנים שונים ואנחנו מקווים שמאוריציו סארי ימשיך בכך".


על הפציעה של ג'ורג'יו קייליני: "אנחנו מאוד מאוכזבים, הוא אדם נפלא וחשוב עבור המועדון לא רק ברמה המקצועית. עם זאת, יש לנו איכות גדולה ואנחנו יכולים להחליף אותו. יש כאן שחקנים שחזרו כמו ג'יאנלואיג'י בופון ולאונרדו בונוצ'י, זה אומר שאנחנו מועדון גדול. הם הביאו הרבה למועדון. יובנטוס נמצאת כבר 3000 ימים במקום הראשון והשחקנים האלה תמיד הראשונים להגיע לקבוצה והאחרונים לעזוב".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prima partita in casa con una difficile vittoria contro un avversario molto forte. Il calcio ci ha insegnato che le gare vanno giocate fino all'ultimo minuto. Congratulazioni squadra! #finoallafine #livehead

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



כריסטיאנו רונאלדו שכבש שער בכורה העונה, סיכם את המשחק בפוסט באינסטגרם: "שמח שסיימנו את משחק הבית הראשון העונה עם ניצחון קשה מאוד נגד יריבה חזקה מאוד. הכדורגל לימד אותנו שצריך להיות תחרותיים עד לרגע האחרון. כל הכבוד לקבוצה". ג'יובאני מרטוסקיילו, עוזרו של מאוריציו סארי, שניהל את המשחק במקומו, אמר: "יובנטוס לעולם לא מתה. כמובן שהיינו מעדיפים לנצח 0:4".



ובצד השני, בנאפולי היו שבורים. הבלם הפצוע קייליני גילה ספורטיביות יוצאת דופן כשירד לחדר ההלבשה לעודד את קוליבאלי כובש השער העצמי. קרלו אנצ'לוטי אמר: "גם אם היינו חוזרים הביתה עם 3:3 זו החמצה גדולה, בזבזנו הזדמנות גדולה. שיחקנו רע במשך שעה". לצד זאת, הוא החמיא לקשר הרכש הירבינג לוסאנו: "הוא הוסיף המון להתקפה" (השחקן המקסיקני הראשון שכבש בסרייה א'). המאמן כעס על ההיפקרות של שחקניו: "פביאן רואיס נותר לבדו ולא מצאנו אותו בכדורים נכונים. ספגנו שבעה שערים בשני מחזורי הפתיחה וזה המון. 


המאמן המשיך: "זה היה משחק עונה לכל דבר, קרב על הסקודטן, ונאפולי לטעמי הייתה פייבוריטית משום שיובנטוס עברה שינויים גדולים בעוד נאפולי קבוצה דומה מאוד לעונה שעברה". על הבלם קוליבאלי: "הוא לא ימשיך בנבחרת כך שיש לו הזדמנות לנוח. להשתפר ולחזור לכושר שלו במהלך השבועיים האלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי