אלגרי: "המנטליות והמקצוענות מפרידים את רונאלדו מהשאר"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

המאמן האיטלקי הדגיש את חוזקו העיקרי של הפורטוגלי ואמר: "מעדיף לאמן אותו מאשר כל צעיר מוכשר". על עזיבת יובנטוס: "לא מתחרט". וגם: מה הוא חושב על סיכויי האליפות של אינטר?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

מסימיליאנו אלגרי זכה לעבוד עם כריסטיאנו רונאלדו רק שנה אחת ביובנטוס, אך זה הספיק לו על מנת להבין את ייחודו של הכוכב הפורטוגלי. בגיל 34, החלוץ הראה פעם נוספת השבוע שהקריירה שלו כלל לא קרובה לדעיכה, כשירה רביעייה אדירה לרשת של נבחרת ליטא במסגרת מוקדמות היורו. המאמן האיטלקי, שכידוע הדריך את רונאלדו בעונה הקודמת, התרשם מהתצוגה ושם את האצבע על התכונה הבולטת אצלו.

"הכוח שלו הוא ביכולת המנטלית", אמר אלגרי, "הוא בן 34, הוא זכה באליפויות, תארים בינלאומיים וכדורי זהב, אבל הוא ממשיך לדרבן את עצמו בצורה שעושה את ההבדל. הטכניקה היא חיונית על מנת להישאר ברמות הגבוהות למשך זמן, אבל ההבדל במנטליות ובמקצוענות מפרידים אותו מהשאר. האם אני מעדיף לאמן את רונאלדו או שחקן צעיר ומוכשר? כמובן שאת רונאלדו, ללא ספק".

המאמן דיבר גם על ההחלטה שלו לצאת לשנת שבתון לאחר חמש העונות שלו בטורינו: "אני ממש לא מתחרט על כך. אחרי חמש שנים זה היה הזמן לקחת פסק זמן, ייתכן שהנשיא הבין את זה אפילו לפניי".

לסיום, אלגרי התייחס למי שמתיימרת להיות המועמדת העיקרית לשבור את ההגמוניה של יובה בסריה A – אינטר, שאליה הצטרף ב-2018 מי ששימש כמנהלה המקצועי של "הגברת הזקנה", ג'וזפה מארוטה: "ביובנטוס ניצחתי עם מארוטה ובלעדיו", אמר אלגרי, "באינטר הוא בנה קבוצה חזקה ועם צירופו של קונטה הוא סיפק הצהרת כוונות. הם יכולים לזכות באליפות".

מעדיף את רונאלדו על כל צעיר מוכשר. מקס אלגרי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי