ההיסטוריה מראה: אינטר בדרכה הבטוחה לזכייה באליפות

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Emilio Andreoli/Getty Images

11 מ-15 הקבוצות שפתחו עונה באיטליה עם שישה ניצחונות רצופים זכו בסקודטו. קונטה רחוק שני ניצחונות מהשוואת הפתיחה הטובה בתולדות המועדון, יובנטוס תנסה לעצור אותו בשבוע הבא. בופון שבר את שיאו של מאלדיני

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
אינטר ציפתה שהדברים ילכו לה קצת יותר בקלות אתמול (שבת) נגד נועלת הטבלה סמפדוריה, אבל למרות שהובילה 0:2 כבר בדקה ה-22, ההרחקה של אלכסיס סאנצ'ס והשער המצמק של הקבוצה מגנואה גרמו לנראזורי להיות לחוצים במחצית השנייה, לפני שהשיגו את הניצחון 1:3 ושמרו על מאזן מושלם בליגה האיטלקית לקראת קרב קשה בקאמפ נואו נגד ברצלונה במסגרת ליגת האלופות (רביעי, 22:00).


בזכות שלוש הנקודות, קבוצתו של אנטוניו קונטה השוותה את פתיחת העונה השנייה בטיבה בתולדות המועדון, שאותה השיג רוברטו מאנצ'יני. קונטה רחוק שני ניצחונות מהשוואת השיא של הלניו הררה מעונת 1966/67, אז אינטר פתחה ניצחה את שמונת משחקי הליגה הראשונים.


"שמח על הניצחון והיכולת שהצגנו, אבל כשאתה מגיע לכל כך הרבה מצבים אתה חייב להכריע את המשחק לפני", אמר קונטה. "יכולנו לרדת להפסקה ביתרון גדול יותר, אחר כך סאנצ'ס הורחק וספגנו שער שהוליד סיטואציה שהייתה הורגת כל אחד, אבל לא אותנו. ספגנו את המכה והצלחנו לייצב את המצב דרך החילופים".


משחק מטלטל לאלכסיס סאנצ'ס, שכבש שער בכורה באינטר והורחק בכרטיס אדום (Rattini/Getty Images)
משחק מטלטל לאלכסיס סאנצ'ס, שכבש שער בכורה באינטר והורחק בכרטיס אדום (Rattini/Getty Images)


נתון מעודד ביותר מבחינת אינטר הוא ש-11 מ-15 הקבוצות שפתחו את הסריה א' עם שישה ניצחונות בשישה משחקים, המשיכו בסופו של דבר לזכייה באליפות. מי שתנסה לקטוע את הרצף של הנראזורי ולחזור למקום הראשון על חשבונם היא יובנטוס, שתתארח בסן סירו בעוד שבוע לכבוד ה"דרבי של איטליה". קונטה העדיף שלא להתייחס למשחק, אלא להתרכז קודם כל בברצלונה.


האלופה המכהנת גברה אתמול 0:2 על ספאל, כאשר כריסטיאנו רונאלדו חזר להרכב לאחר שהתאושש מבעיית שריר והבקיע את השער השני. לא פחות חשוב מכך, מי שבישל לפורטוגלי היה פאולו דיבאלה, שהשלים 90 דקות לראשונה העונה: "דיבאלה מוסיף לנו איכות ופתרונות בחלק ההתקפי, כריסטיאנו היה פעיל עם ארבעה-חמישה מצבים והיגוואין נראה טוב העונה. זה טוב שאתה יכול לבחור מבין שלושה חלוצים כאלה, אי אפשר לטעות", אמר מאוריציו סארי לאחר הניצחון.


לא מוטרד מפתיחת העונה של אינטר. מאוריציו סארי (Thananuwat Srirasant/Getty Images)
לא מוטרד מפתיחת העונה של אינטר. מאוריציו סארי (Thananuwat Srirasant/Getty Images)


על קרב הענקיות נגד אינטר המאמן הוסיף: "אני לא יודע אךי הם משחקים, עוד לא ראיתי אותם השנה. קראתי שהולך להם טוב, אבל לא היה לי ספק בהתחשב בכך שקונטה מאמן אותם. כרגע אני מתרכז בנו".


מי שקיבל סיבה נוספת לחגוג, חוץ מהניצחון, היה ג'יאנלואיג'י בופון שערך את הופעתו ה-903 בקריירה ובכך שבר את שיאו של פאולו מאלדיני. השוער האגדי הגיב לציון הדרך: "זה משמח אותי ועושה אותי גאה, בעיקר כי לא הגעתי לשלב הזה בזחילה אלא כשחקן ברמה הגבוהה בעולם".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי