דיווח: מנדז'וקיץ' הסכים לעבור למילאן, עשוי לחתום כבר בינואר

מריו מנדז'וקיץ
מריו מנדז'וקיץ' | Tullio M. Puglia/Getty Images

על פי "איל ג'ורנלה" בארץ המגף, החלוץ הקרואטי נמצא עם הכוונת של הרוסונרי ומאמנם החדש סטפאנו פיולי, ויובנטוס תיתן להם עדיפות על פני אינטר שגם היא הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו

קבוצות: מילאן יובנטוס
(גודל טקסט)

מריו מנדז'וקיץ' עדיין לא ראה דקת משחק העונה ביובנטוס, ובארבעת המחזורים האחרונים אפילו לא נכלל בסגל. קשה שלא לתהות אם החלוץ הקרואטי כלל לא נמצא בתוכניות של מאוריציו סארי, ואם יהיה עבורו טוב להישאר ביובנטוס. שמועות על מעבר לקבוצות אחרון מתרוצצות כבר מספר שבועות, כשבין השאר מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, והיום (חמישי) התפרסמו דיווחים באיטליה על כך שהוא יעבור דווקא לאחת היריבות המושבעות של יובנטוס – מילאן.

על פי "איל ג'ורנלה", הרוסונרי הם היעד הבא של מנדז'וקיץ', שמעבר שלו לקטאר במהלך הקיץ נכשל. גם אינטר מעוניינת בו, אך נראה כי יובנטוס תעדיף למכור אותו ליריבה העירונית. בנוסף נכתב בעיתון האיטלקי כי הקרואטי עצמו הסכים למעבר, והעסקה עשויה להיחתם כבר בינואר. מנדז'וקיץ' יפגוש במילאן את בני ארצו, החלוץ אנטה רביץ' והמנהל המקצועי זבונומיר בובאן האגדי.

מילאן פתחה את העונה בצורה רעה ויצאה לפגרה עם ניצחון חשוב אחרי שלושה הפסדים רצופים, והיא כרגע במקום ה-13. בינתיים פוטר המאמן מרקו ג'יאמפאולו ובמקומו מונה סטפאנו פיולי, והוא יפתח את הקדנציה שלו במשחק בית נגד לצ'ה החלשה ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי