אליוט מנג'מנט הבהירה: "אין שום כוונה למכור את מילאן"

אוהדי מילאן
אוהדי מילאן | Tullio M. Puglia/Getty Images

החברה האמריקאית המחזיקה ברוסונרי הכחישה כל רצון להעביר את המועדון לידיים אחרות, אך עם זאת אישרה כי היא מעוניינת לבנות יחד עם אינטר אצטדיון חדש לשתי הקבוצות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

מילאן עוברת את אחת העונות הקשות בתולדותיה, כבר הקיץ הורחקה מהליגה האירופית בעקבות הפייר פליי הפיננסי ובליגה רשמה את פתיחת העונה החלשה ביותר מאז 1938, דבר שהוביל לפיטוריו של מרקו ג'יאמפאולו ואי יציבות במעמדם של פאולו מאלדיני וזבונימיר בובאן.

מסיבות אלו, החלו שמועות רבות כי 'אליוט מנג'מנט' אשר מחזיקה במילאן מעוניינת למכור את הקבוצה, כאשר מטרתה הראשונה של החברה הייתה לנקות את החובות ולהעביר את הבעלות לידיים אחרות. אך למרות זאת נציג ההנהלה הכחיש כל קשר לרצון מכירה וטען שלא יהיה שום שינוי בבעלות.

למרות זאת הבהירו כי החברה שותפה לרצון לבנות אצטדיון חדש יחד עם אינטר: "האפשרות היחידה היא לבנות במה חדשו באזור של הסן סירו. ההצעות והבקשות שהוצעו על ידי מועצת העיר מילאנו התבססו על הרעיון הזה ואין שום פרוייקט אחר במקום אחר". כזכור 'אליוט מנג'מנט' השתלטה על הרוסונרי בקיץ 2018 לאחר שהבעלים הסיני לשעבר יונגהונג לי פשט רגל והותיר את הקבוצה בחוב של 303 מיליון יורו.


סן סירו. האם ייבנה אצטדיון חדש לשתי המילאנזיות? (Gary M Prior/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי