בעלי המניות של יובה: "מכוונים להחתמת רונאלדו החדש"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

אלופת איטליה ערכה כנס מיוחד בו הציגה את השאיפות שלה להיצמד לגדולות ביבשת: "היום כל שחקן יכול לבחור בנו על פני ריאל או ברצלונה". בונוצ'י החמיא לדה ליכט: יהיה הבלם הטוב בעולם". וגם: עתידו של דיבאלה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס קיימה את הישיבה השנתית של בעלי המניות שם אושרה התוכנית לגיוס 300 מיליון יורו עד 2024 באמצעות הגדלת הון המניות. בקבוצה דיברו על השינוי הגדול שנעשה בשנים האחרונות ומבטיחים שזו רק ההתחלה. פאולו איקרדי, יו"ר איגוד בעלי המניות, אישר שיובה מכוונת להחתמתו של "כריסטיאנו רונאלדו החדש" בשנים הקרובות. 


איקרדי אמר: "רונאלדו היה נקודת הסיום של תוכנית שהחלה לפני שמונה שנים כאשר מירקו ווצ'יניץ' נחשב לכוכב שלנו. מאז, עד להגעת רונאלדו, הגיעו שחקנים כמו קרלוס טבס ואחרים. ההחתמות האלו, כמו צירופו של דה ליכט, מוכיחות שכל שחקן יכול לבחור את יובה לפני ריאל מדריד או ברצלונה. הרעיון הבא שלנו הוא להחתים את רונאלדו החדש".

הנשיא אנדראה אניילי הוסיף: "אלה מספרים עצומים ביחס לכדורגל האיטלקי אבל נקודת ההתייחסות שלנו היא המועדונים הגדולים באירפה. אנחנו יכולים לאשר שיובה היא המועדון הגדול ביותר בכדורגל האיטלקי אך לא רק. עלינו להיות גאים בשיעור הצמיחה שלנו". על כריסטיאנו רונאלדו שנכלל ברשימת המועמדים לזכות בכדור הזהב: "אני מקווה שהוא ייזכה כי מגיע לו". 




מעבר לכך, אחת השאלות שהעסיקו יותר מכל את האוהדים היו עתידו של פאולו דיבאלה שכבש צמד נהדר בניצחון על לוקומוטיב מוסקבה. החלוץ הארגנטינאי כבר היה בדרך החוצה הקיץ, כזכור. פאביו פאטריסי לא פיזר את הערפל כשאמר: "אנחנו זהירים, בודקים הזדמנויות לצירוף שחקנים וגם למכירה, , זה חל על דיבאלה אבל גם על כל אחד אחר". 


כמו כן הוא התייחס למאפיינים של סגל הקבוצה: "אני חושב שהוותיקים מועילים לנו. יש לנו 24 שחקנים ו-7-8 מהם מעל גיל 30. כדי להיות תחרותיים זה לא מספיק להיות צעירים, טובים וחזקים, אנחנו זקוקים גם לניסיון והשנים האחרונות הוכיחו שאנחנו צודקים". עוד הוסיף על מדיניות הרכש של הביאנקונרי שהצליחו לשים את ידיהם על שחקנים טובים רבים שהגיעו בהעברה חופשית, האחרונים שבהם אדריאן ראביו וארון ראמזי.


ובצד המקצועי, מאז שהצטרף לאלופת איטליה ספג מתייס דה ליכט ביקורות רבות על יכולתו ואף הודה שהוא חווה קשיי הסתגלות. לאונרדו בונוצ'י, חברו למרכז ההגנה, הגן על ההולנדי והצהיר שהוא יהפוך לבלם הטוב בעולם. בראיון ל"טוטוספורט" אמר: "הוא עשה טעויות כפי שגם אני עשיתי בעבר, זה בלתי נמנע. מבחינתי הגורל שלו כבר הוכרע, הוא נאבק, יש לו את האיכות להפוך לבלם הטוב בעולם ואם לא הטוב בעולם אז אחד מהטובים בעולם".


"החולצה הזו של יובנטוס מפעילה עלייך לחץ כבד והוא רק בן 20, הוא מתבגר לאט לאט. זה רק עניין של זמן עד שדברים יסתדרו. אפילו מול לוקומוטיב מוסקבה היה לו משחק טוב. הוא אנושי. עם קצת ניסיון הוא יהפוך לבלם הטוב בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי