סארי חשף את המועמדת שלו לזכייה, בופון החמיא לרונאלדו והיגוואין

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Emilio Andreoli/Getty Images

לאחר ה-0:2 על לברקוזן, מאמן יובנטוס סיפר מי לדעתו הפייבוריטית לזכות בליגת האלופות ואמר לקראת הגרלת השמינית: "כולן מסוכנות". בופון הדגיש את מוסר העבודה של החלוצים, באיטליה התלהבו משיתוף הפעולה בחוד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס סיימה אמש (רביעי) את שלב הבתים של ליגת האלופות עם ניצחון חוץ 2:0 על באייר לברקוזן. הגברת הזקנה הגיעה לגרמניה כשהמקום הראשון כבר מובטח לה, בעוד המארחת הייתה חייבת ניצחון כדי להעפיל לשמינית הגמר ולכן היא לחצה לא מעט במחצית הראשונה והגיעה למצבים טובים יותר, עד שפאולו דיבאלה נכנס מהספסל בדקה ה-66 ובישל שערים מאוחרים לכריסטיאנו רונאלדו וגונסאלו היגוואין, שעזרו לאלופת איטליה להתאושש מהפסד ללאציו במחזור האחרון של הסריה א'.

המאמן מאוריציו סארי התייחס בסיום המשחק לשילוב בין שלושת שחקני ההתקפה הטובים ביותר שלו, שלא נוטים לחלוק את כר הדשא לעיתים קרובות: "חיכיתי להיחלשות של לברקוזן כדי לשתף אותם ביחד, כשראיתי שנפתחו לנו שטחים. הם הגיבו מצוין". ב"גאזטה" האיטלקי התלהבו משיתוף הפעולה בין רונאלדו לדיבאלה והדגישו כי הנוכחות שלהם פותחת את המשחק עבור יובה ומהווה סכנה מתמדת ליריבות, בנוסף להמלצה למאמן לבחון את האפשרות לשלב אותם עם היגוואין גם במשחקים בעלי חשיבות גבוהה יותר בהמשך.

מי שספג ביקורת על אי ניצול ההזדמנות שקיבל מהמאמן הוא אדריאן ראביו. בארץ המגף אמנם הצביעו על כך שהצרפתי אינו מרבה לשחק, אך יחד עם זאת הדגישו כי ביכולת שהציג אתמול הוא לא ממש ראוי לדקות ונראה כמו "קרוב משפחה רחוק של מי שהפך לשחקן נערץ בפריז". סארי לא ראה את ההופעה של הקשר בעין שלילית וטען לאחר המשחק שראביו "הלך מקטן לגדול ככל שהמשחק התקדם".

רונאלדו ודיבאלה. באיטליה אוהבים את שיתוף הפעולה ביניהם (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)
רונאלדו ודיבאלה. באיטליה אוהבים את שיתוף הפעולה ביניהם (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

ג'יאנלואיג'י בופון, שערך את הופעתו הראשונה העונה בליגת האלופות, הדגיש את הדוגמא החיובית שסיפקו שני החלוצים של יובה: "אם נעלה למשחקים בגישה הזו, נוכל לעשות דברים גדולים. אבל אם נהיה 'סנובים', תהיה לנו בעיה. כשאתה לא עולה למשחק נחוש בגיל 20, זה סימן רע. אני שמח שהיגוואין ורונאלדו היוו היום דוגמא למוסר עבודה והקרבה עבור הקבוצה".

השוער ניצל את הראיון לאחר המשחק כדי להחמיא, בג'נטלמניות האופיינית לו, לאטאלנטה שהעפילה לשלב הנוקאאוט בהופעתה הראשונה אי פעם בליגת האלופות: "ההישג שלהם מרגש. שלחתי הודעה לגאספריני (המאמן) ואמרתי לו שיאמין, כי הם מסוג הקבוצות שיכולות לנצח כל יריבה. אני שמח שהם עלו, זה סיפור מדהים".

ג'נטלמן, כרגיל. ג'יאנלואיג'י בופון (Emilio Andreoli/Getty Images)
ג'נטלמן, כרגיל. ג'יאנלואיג'י בופון (Emilio Andreoli/Getty Images)

לסיום, סארי התייחס להגרלת שמינית הגמר שתתקיים ביום שני הקרוב והצביע על הפייבוריטית שלו: "הקבוצות הכי טובות באירופה שם. יש שלוש או ארבע טובות מהשאר, אבל אין לנו העדפות. אחת היריבות האפשריות מאוד מסוכנת (בהתייחסות לריאל מדריד). אם הייתי צריך לבחור מועמדת לזכייה, הייתי הולך על סיטי, כי יש לי את הרושם שהיא קבוצה ברמה גבוהה מאוד שמרוכזת יותר במפעל הזה מאשר בפרמיירליג". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי