סארי: "זה ממש מעצבן שלמישהו יש יותר כדורי זהב מלרונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | INA FASSBENDER / AFP

מאמן יובנטוס מודע ליריבות של הפורטוגלי עם ליאו מסי וסיפר כי חלק מהמטרות הן לעזור לו להשיג את התואר האישי. לאחר הניצחון בגביע אמר: "יש לנו את השחקנים האיכותיים שיש, הקבוצה שיחקה באופן מבריק"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ללא כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה, יובנטוס עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי עם 0:4 קליל על אודינזה 'בדרבי הזברות'. בתקשורת המקומית טענו שאפילו פרפקציוניסט כמו מאורציו סארי לא יכול לבוא בתלונות על היכולת האדירה של הגברת הזקנה, שהציגה את המשחק הטוב ביותר שלה בכוהנתו של המאמן בן ה-61.

סארי אמר בסיום: "משחקי נוקאאוט הם לא צפויים, אבל הקבוצה שיחקה באופן מבריק והיה לנו משחק טוב. רונאלדו? הוא לא היה כשיר לחלוטין ולכן לא היה צורך לסכן אותו. בלעדיו היגוואין ודיבאלה שיחקו כמו אלופים אמיתיים". 

למרות אי שיתופו של הפורטוגלי סארי אמר שזה "ממש מעצבן" אותו שלליאו מסי יש יותר כדורי זהב מלרונלאדו והמטרה שלו לעזור לו להשיג את הכדור השישי: "זה באמת מעצבן אותי שלמישהו יש יותר כדורי זהב ממנו. אני חושב עליו והמטרה שלי וגם של שחקני הקבוצה היא לעזור לו להשיג את התואר האישי".

גול נדיר לפואלו דיבאלה. "שווה את מחיר הכרטיס" (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

מי שכיכב במשחק היה פאולו דיבאלה שרשם צמד כאשר הגול השני היה היפה במשחק. אגב דיבאלה הוא השחקן היחיד העונה בליגה האיטלקית שכבש בארבעה מפעלים שונים – סרייה א', הסופר קאפ האיטלקי, ליגת האלופות וכעת גם בגביע האיטלקי. גם מאמנו לא נשאר אדיר לגול האדיר של הארגנטינאי: "זה היה שער נדיר. לראות כאלו פעולות במהירות כזאת ללא ספק היה שווה את מחיר הכרטיס".

סארי הוסיף: "יש תחושה שטרם מקסמנו את היכולת ואנחנו יכולים לצמוח. זה נורמלי שאינטר תנסה לסיים בפסגה, אבל אנחנו רק צריכים להשתפר. יש לנו את רונאלדו, דיבאלה, היגוואין ושלל השחקנים האיכותיים שיש. האם אמרה צ'אן יימכר? אני לא מתעניין בשוק העברות".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי