קם כמו גדול: קייליני צפוי לשוב לאימונים מלאים תוך שבועיים

ג'ורג'יו קייליני
ג'ורג'יו קייליני | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

חמישה חודשים אחרי הקרע ברצועה הצולבת, קפטן יובה (35) מתאושש בצורה מדהימה ואפילו יש כבר תאריך חזרה. יוכל לעזור ליובה שסופגת יותר מבכל האליפויות האחרונות. וגם: המטרה הבאה של כריסטיאנו רונאלדו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ג'ורג'יו קייליני לוחם אדיר גם בגיל 35. הבלם האיטלקי הוותיק שהספיק לשחק במחזור הפתיחה נגד פארמה ואף לכבוש את שער הניצחון ולאחר מכן באימון קרע את הרצועה הצולבת – קרוב-קרוב לחזרתו למגרשים. יובנטוס רשמה אותו בסגל לקראת שלבי ההכרעה בליגת האלופות ואין ספק שהוא יכול להיות "החיזוק לחורף" של האלופה בחודשים הקריטיים של העונה.

באיטליה מדווחים כי קייליני בדרך להחלמה מוחלטת לאחר חמישה חודשים. בזמן שעבר מאז הוא ליווה את יובה בכל משחק, היה הכי קרוב שיש בעיקר במשחקי הבית ועודד את חבריו, נתן טיפים למתייס דה ליכט. לפי "גאזטה דלה ספורט", אפילו יש תאריך חזרה.

הוא אמנם לא יספיק להגיע בזמן למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון ב-26 בפברואר, אך בהחלט ישחק בגומלין ב-17 במרץ, ואפילו קודם לכן. קייליני מקווה לשחק במשחק העונה נגד אינטר ב-1 במרץ. "יובה זקוקה לו, לכריזמה שלו, ליכולת והחוכמה שלו", נכתב באיטליה שם הוסיפו שהאלופה ספגה 21 שערים העונה ב-22 משחקים, נתונים מאוד לא שכיחים עבור הגברת הזקנה בשמונה העונות בהן זכתה באליפות.  ב-11 המשחקים האחרונים יובה שמרה רק פעמיים על שער נקי במסגרת הליגה.

קייליני. יהיה מוכן ומזומן בשלבי ההכרעה (AFP)

כבר חודשים שקייליני עובד קשה בהתאם להנחיות של הצוות הרפואי של הקבוצה ובקרוב מאוד יחזור לאימונים מלאים עם שאר חבריו לקבוצה (ההערכות הן שזה ייקח שבועיים), לספרינט האחרון של העונה, מה שיכריע את גורל העונה של יובנטוס.

 
 
עוד ביובה, ב"טוטוספורט" חגגו עם כריסטיאנו רונאלדו את ציון הדרך של 50 שערים במדי הגברת הזקנה (ב-70 משחקים) ורגע לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-35 מחר (רביעי), נכתב על המטרה הבאה: להגיע למאה שערים וכמה שיותר מהר. "הוא מסתכל קדימה, בן 35 אבל עם גוף של  בן 20. והכי חשוב שהוא ממשיך עם העבודה הקשה וממתין לזכייה בליגת האלופות". כמה זמן ייקח לו להגיע למאה שערים?
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי