"בופון היה נקודת האור היחידה של יובנטוס", פיולי: "גאה במילאן"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

לאחר ה-1:1 של הגברת הזקנה אצל הרוסונרי, השוער בן ה-42 סיפר: "בטוח שיש לי עוד מה לתת ברמות הגבוהות. החזרה בתחילת העונה נתנה לי יותר מוטיבציה". מילאן תחסר את זלאטן איברהימוביץ' בגומלין בשל סיבה הזויה

קבוצות: יובנטוס מילאן
(גודל טקסט)

החלק הראשון בשלב חצי הגמר בגביע האיטלקי ננעל אתמול (חמישי) בסן סירו, כאשר מילאן ויובנטוס נפרדו ב-1:1 דרמטי. שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי הפסדים מתסכלים מאוד בליגה – הגברת הזקנה נוצחה על ידי ורונה ואיבדה את פסגת הסרייה A, בעוד הרוסונרי ספגו מהפך אדיר בדרבי מול אינטר.

במשחק אמש היתרון היה ברור – מילאן הייתה הקבוצה הטובה ביותר על כר הדשא הביתי שלה, יצרה מספר מהלכי כדורגל יפים אבל כמעט תמיד נתקלה במישהו מוכר. ג'יאנלואיג'י בופון קיבל את הקרדיט ממאוריציו סארי לעמוד בין הקורות, ולמרות גילו המתקדם, השוער הוותיק הציל את יובנטוס כמה וכמה פעמים במשחק, כשבאותו זמן כריסטיאנו רונאלדו וחבריו הציגו יכולת פושרת מאוד.

"הסיבה שאני עדיין משחק היא העובדה שאני בטוח שיש לו עוד מה לתת ברמות הגבוהות. החזרה ליובנטוס בתחילת העונה החדירה בי עוד יותר מוטיבציה ממה שהייתה לי" סיפר בופון לאחר המשחק. בתקשורת האיטלקית נכתב עליו: "נקודת האור היחידה של יובה בסן סירו. השחקנים בשחור-לבן שיחקו בצורה שלא תביא אותם לשום מקום. אם לא השוער, אין לדעת אם היה צורך במשחק גומלין".


בופון. השוער בן ה-42 הזכיר ימים אחרים (Marco Luzzani/Getty Images)

מנגד, מילאן שאבה הרבה מאוד דברים חיוביים מהמשחק. דווקא לאחר שכאמור היא הפסידה בדרבי העירוני, נראה היה שהקבוצה של סטפנו פיולי הצליחה לעשות את השינוי בראש מהר מאוד ולהגיע למשחק הגביע בצורה נהדרת. שער אנטה רביץ' היה אמור להעניק לה גם את הניצחון המוצדק, אם לא נגיעת היד של דוידה קלאבריה בדקה ה-90, אשר הובילה לשער השוויון של רונאלדו מהנקודה הלבנה, בתוך תוספת הזמן של המשחק.

"אמרתי לבחורים להשאיר הכל על המגרש לפני המשחק. כמו שכולם ראו, זה גם מה שקרה. אני אומר את זה בלב שלם, אני גאה במילאן, וכך גם אוהדי הקבוצה" סיפר פיולי לאחר המשחק. "רצינו מאוד את הניצחון, וגם היינו מאוד קרובים אליו. זה היה רק המפגש הראשון ונקווה לשחק טוב גם בגומלין".

בכל הקשור לגומלין, המשחק עתיד להתקיים בטורינו ב-4 במרץ. לפיולי ולמילאן יהיה כאב ראש גדול מאוד לקראת המשחק. מלבד תאו הרננדז, שספג אמש כרטיס אדום והורחק, שני שחקנים נוספים יהיו מורחקים בשל צהובים – סאמו קאסטייחו, ויותר גרוע, זלאטן איברהימוביץ'. באופן שלא היה ידוע לאף אחד לפני המשחק, מסתבר שזלאטן סחב כרטיס צהוב בגביע עוד מחודש מאי 2011, אז שיחק את משחקו האחרון בגביע נגד פאלרמו והוצהב.


איברהימוביץ'. הכוכב הגדול של מילאן לא ישחק במשחק הגומלין (ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי