"פפ ליובה? יהיה קיץ מעניין". דיבאלה סחט מחמאות גדולות

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

דל פיירו התייחס לפרסומים שקושרים את המאמן לאלופה: "הוא הצליח בכל מקום אך איטליה חסרה לו ברזומה". למרות הניצחון, סארי ספג ביקורות: "זה לא מספיק. הקבוצה חסרת קצב". וגם: הקאמבק של קייליני

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

יובנטוס הייתה המנצחת הגדולה של המחזור ה-24 בליגה האיטלקית. האלופה הסתדרה ללא כריסטיאנו רונאלדו וניצחה 0:2 את ברשיה, השתלטה על הפסגה מחדש וראתה את אינטר מפסידה 2:1 ללאציו. מאוריציו סארי הפך למאמן השני של הגברת הזקנה שמנצח ב-16 מ-17 משחקי הבית הראשונים שלו בכל המסגרות ולראשונה מאז קארלו פארולה (ב-1960).

 
 
אולם, הביקורות לא פוסקות. "סארי, זה לא מספיק!", נכתב ב"טוטוספורט". "פאולו דיבאלה וחואן קוואדראדו כבשו אך יובה הוכיחה גם נגד יריבה מהמקום העשירי שהיא איטית וחסרת כושר משחק. "סארי חזר לפסגה, למזלו דיבאלה דאג לעצור את הבוז", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". מעבר לכך, בארץ המגף ממשיכים לעסוק בעתידו של המאמן. הפעם, הסמל של יובה, אלסנדרו דל פיירו, התייחס גם הוא לאפשרות שפפ גווארדיולה יאמן את הקבוצה בקיץ.
 
 
דל פיירו אמר: "אני חושב שגווארדיולה מתאים לכל קבוצה בזכות מה שעשה בעבר ומה שהוא עושה עכשיו. הוא ניצח בכל מקום אליו הגיע, ואיטליה חסרה ברזומה. הקיץ הזה יהיה חם מאוד". כשנשאל על הסיכויים של יובה לזכות בצ'מפיונס: "גם ליברפול וגם יובנטוס חזקות מאוד, ולמה לא ריאל מדריד? ליגת האלופות טורניר שונה, זה לא משנה מה קורה בליגה שלך. יש ויברציות שונות, לטוב ולרע".


קייליני חוזר למגרשים. רגע מרגש (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
 

 
ובחזרה למשחק. דיבאלה רשם ציון דרך גדול עם משחקו ה-150 בליגה מדי יובה. עד היום יש לו 63 שערים, ו-90 בסה"כ בכל המסגרות. ב"גאזטה דלה ספורט" פירגנו לכוכב: "היה מספר 10 בהעדרו של רונאלדו ולקח מנהיגות. חגג עם האוהדים". "90 שערים עם החולצה של יובה, בכל פעם מרגש מחדש", כתב השחקן ברשתות החברתיות.
 
נראה שהרגע המרגש ביותר עבור האוהדים לא היה השער אלא חזרתו של הקפטן ג'ורג'יו קייליני למגרשים לראשונה מאז חודש אוגוסט. הבלם נכנס בדקה ה-77 וקיבל את סרט הקפטן. קייליני אמר: "החלק הגרוע ביותר נגמר, והחלק הקשה מגיע. אני מודה לכולם על התמיכה, עכשיו עליי לעבוד קשה. אנחנו במקום הראשון בליגה, במצב טוב בגביע וגם בשמינית גמר ליגת האלופות. אני מקווה להוסיף התלהבות לקבוצה. סארי לא זקוק לי. כולם מאוחדים".
 
 
סארי סיכם: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. התחלנו טוב, הראינו סבלנות עד ששברנו את הקיפאון. ניצחנו בצדק. לדיבאלה היה יותר חופש. זה מורכב כי יש לנו הרבה מאוד שחקנים טובים שאין להם עמדה אחת ספציפית. רונאלדו, קוואדראדו ודיבאלה מאוד ורסטילים. החלטנו לתת לרונאלדו לנוח כי הוא לא יכול לשחק בכל משחק. קייליני? הוא הכניס את עצמו! הוא שם את החולצה ושאל אותי 'אדוני, עוד כמה זמן'. הוא רצה לשחק עשר דקות ולא יכולתי להתאפק". מנגד, מיראלם פיאניץ' נפגע לאחר שבע דקות בלבד ויש חשש לפציעה במפשעה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי