דיווח: יובנטוס תציע את פיאניץ', דיבאלה ו-60 מיליון יורו תמורת פוגבה

פול פוגבה, פאולו דיבאלה
פול פוגבה, פאולו דיבאלה | Laurence Griffiths/Getty Images

האם הגברת הזקנה תחזיר את הכוכב הצרפתי דרך טרייד ענק? ב'טוטוספורט' טוענים שהאלופה האיטלקית רוצה לנצח במאבק את ריאל מדריד עם הצעה שמנצ'סטר יונייטד לא תוכל לסרב לה

(גודל טקסט)

כבר ציינו היום (שבת) שהמנהל הספורטיבי של יובנטוס פאביו פראטיצ'י, מעוניין לשנות את שוק העברות ולעבור לשיטה של טריידים, אבל במקביל באיטליה מדווחים שהגברת הזקנה מתכננת הצעת ענק כדי להחזיר את פול פוגבה למדי הזברה.

לטענת 'טוטוספורט' יובנטוס רוצה לנצח את ריאל מדריד במאבק על הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד דרך טרייד שיעביר את שני כוכבי הקבוצה מיראלם פיאניץ' ופאולו דיבאלה לאולד טראפורד ותוסיף עוד כ-60 מיליון יורו, וזוהי הצעה שאף קבוצה כבר לא תוכל לדחות.

חוזהו של פול פוגבה במנצ'סטר יונייטד מסתיים בקיץ 2021 ולמרות שיש לו אופציה להאריך את חוזהו באופן חד צדדי, נראה שהדבר לא יקרה בגלל היחסים הרעים של אנשי המועדון עם הסוכן מינו ראיולה, שכבר רמז שהוא מתכוון להעביר כוכב גדול בקיץ.


היו חברים טובים בקדנציה הקודמת, אך הם עלולים שוב להיפרד. פול פוגבה ופאולו דיאבלה (Valerio Pennicino/Getty Images)

כזכור פוגבה שיחק ביובנטוס במהלך השנים 2012-2016 לאחר שהצטרף ללא תמורה מלא אחרת ממנצ'סטר יונייוטד שוויתרה על שרותיו ומיד לאחר מכן הבינה את גודל הטעות כאשר שברה בזמנו את שיא העברות לאחר ששילמה לאלופה האיטלקית לא פחות מ-105 מיליון יורו. האם הפינג פונג בין שתי הקבוצות ימשיך גם בעונה הבאה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי