דיבאלה קרוב לחתום "לכל החיים", מטווידי ורוגאני החלימו מקורונה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

לחלוץ חוזה עד 2022 אך ביובנטוס רוצים להבטיח את עתידו והגישו הצעה מאוד לא שגרתית. המועדון הודיע רשמית כי הקשר והבלם החלימו, אך מה עם הארגנטינאי?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה הוא אחד השחקנים המזוהים ביותר עם יובנטוס בעשור הנוכחי. אלסנדרו דל פיירו רואה בו כיורשו, הקהל מטורף עליו בשל סגנון המשחק הייחודי שלו ובקיץ, אחרי דיבורים רבים על מעברו למנצ'סטר יונייטד – הוא נשאר והרוויח את מקומו מחדש. באיטליה דווח הבוקר (רביעי) כי לאוהדי יובה יש עוד סיבה לחייך.

 
 
החלוץ בן ה-26 מחזיק אמנם בחוזה עד 2022 אך בגברת הזקנה רוצים להבטיח שעתידו יהיה בביאנקונרי. לפי שער "טוטוספורט", השחקן קרוב לחתימה על חוזה "לכל החיים", דבר המיועד בדרך כלל לשחקנים מבוגרים יותר לאחר גיל 30. הארגנטינאי שמשתכר כ-13.5 מיליון יורו לעונה יזכה לשדרוג.
 
 
העונה כבש דיבאלה 13 שערים (יותר מאשר בכל העונה שעברה) והוסיף 12 בישולים.  בסך הכל בתקופתו בטורינו כבש 91 שערים ב-216 הופעות, ונראה שהטוב ביותר עוד לפניו, אחרי שיחלים מהקורונה והכדורגל יחזור.

שער "טוטוספורט" הבוקר (צילום מסך)

בינתיים, דיבאלה ספג ביקורת מג'וזפה ברגומי, בלם העבר של אינטר. ברגומי אמר: "הוא שחקן נפלא אבל הוא לא אלוף אמיתי. הוא לא שחקן בלתי מעורער לא בנבחרת ולא ביובה, שם כריסטיאנו רונאלדו הוא הבוס".
 
 
דל פיירו אמר עליו: "מישהו עם היכולות שלו, הכישרון שלו והמנטאליות שלו צריך לעשות יותר. אסור לו להציב לעצמו גבולות. הוא חייב לכבוש את העתיד, אף אחד לא ייתן לו כלום, בעיקר ביובה, הוא צריך לקחת בכוח, אני אומר זאת מניסיון. המסע שלו רק התחיל והוא ישתפר עוד יותר. עם החולצה של יובה, זה ברור".

בתוך כך, יובנטוס הודיעה רשמית אחר הצהריים כי דניאלה רוגאני ובלז מטווידי החלימו מנגיף הקורונה. השניים אובחנו כחולים בחודש שעבר, כשהבלם היה לשחקן הראשון בסרייה A שבדיקתו התגלתה כחיובית. "בדיקה נוספת שעברו רוגאני ומטווידי על פי הפרוטוקול, הראתה תוצאות שליליות. לפי כך, השחקנים החלימו לחלוטין וכבר לא מחויבים בבידוד", נמסר מטעם המועדון. לגבי דיבאלה, אשר גם הוא סובל מהמחלה, באיטליה טוענים כי גם הוא הבריא ככל הנראה, אך הגברת הזקנה לא הודיעה שום דבר לגביו באופן רשמי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי