"אנשים שמציעים לבטל את העונה פשוט לא אוהבים כדורגל"

פאולו דיבאלה, כריסטיאנו רונאלדו
פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

נשיא ההתאחדות האיטלקית דיבר בגלוי על הניסיונות לחדש את הסרייה A: "מקווה שנוכל לחדש אימונים ב-4 במאי ולחזור לשחק לכל המאוחר בתחילת חודש יוני"

(גודל טקסט)

יממה סוערת עוברת על האיטלקים דווקא בפן הספורטיבי. כידוע, איטליה היא המדינה שספגה את המכה הכי קשה באירופה מנגיף הקורונה כשאיבדה עשרות אלפי מתושביה שנכנעו למחלה, אולם בימים האחרונים חלה ירידה הדרגתית במספר החולים המאומתים מדי יום והדבר נותן פתח תקווה שגם ענפי הספורט ובראשם הכדורגל ישובו לשגרה בחודש הבא.

בימים האחרונים פורסמו לא מעט דיווחים על תוכניות ראשי הסרייה A לחידוש עונת 2019/20, רק אתמול (חמישי) אף גברו הפרסומים על כך שכבר בשבוע האחרון של מאי נזכה לראות בעיטת פתיחה בארץ המגף, אבל הערב קיבלנו חיזוק לשלל הפרסומים כאשר לתקשורת יצא בהצהרה גבריאלה גראבינה, נשיא ההתאחדות האיטלקית.

"אני מקווה שנוכל לשוב לאימונים ב-4 במאי, תוך כדי נקיטת כל אמצעי הזהירות והבטיחות", סיפר בראיון לרדיו "ראי", "אלה רגעים קשים ומסובכים עבור כל המדינה, אבל הכלכלה והכדורגל הן תעשיות מהחשובות שיש לאיטליה ועם קצת מחשבה, היגיון ותוך נהיגה באחריות מוחלטת, נוכל למצוא את הפתרון. אלה שמציעים לבטל את העונה פשוט לא אוהבים כדורגל או שהם לא איטלקים. אלה אנשים שרוצים לקחת את התקווה לעתיד טוב יותר ולהמשך הענף".

עוד סיפר גראבינה: "העברתי תוכנית קפדנית, זהירה ואחראית שכוללת שלושה שבועות עד שנחזור לשחק כדי שנוכל לנקוט בכל האמצעים הנדרשים ולחדש את הליגה בסוף חודש מאי או בתחילת יוני. כל הנוכחים במשחקים ייבדקו וכל עוד הבדיקות של כולם יהיו שליליות, לא יהיה חשש שאנו מפיצים את הווירוס. אני מקווה שכל קבוצה תוכל לארח במגרשה הביתי, אבל אם לא אז נבחן אפשרויות אחרות".


ישובו למגרש בעוד כחודש? (VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי