אביו של היגוואין מכחיש את עזיבתו: "יכבד את חוזהו ביובה"

גונסאלו היגוואין חוגג
גונסאלו היגוואין חוגג | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

בשער "טוטוספורט" נכתב כי הארגנטינאי מתלבט האם לחזור לאיטליה כשיחודשו האימונים ויובנטוס עשויה להתיר את חוזהו, אלא שחורחה הכחיש: "אין לו שום רצון לעזוב, הוא אוהב את הקבוצה והמועדון"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

גונסאלו היגוואין שוב בכותרות. יממה לאחר שבתקשורת עסקו במחשבתו לפרוש מכדורגל בשיאה של הביקורת ב-2014 ובשל המצב הבריאותי של אימו, באיטליה דווח בשער עיתון "טוטוספורט" כי החלוץ תקוע בין התחייבותו לכדורגל וליובנטוס לבין הפחד מהקורונה והרצון לא להשאיר את אימו לבד. בכתבה אפילו דנו בתרחישים אפשריים לפיהם חוזהו יבוטל והוא ישוב לריבר פלייט בה גדל. אלא שאביו של השחקן שם קץ לשמועות.

ב"טוטו ספורט נכתב: "הפחד שתמיד מייסר אותו". לפי הדיווח עולה כי היגוואין נמצא בהתלבטות האם לחזור לאיטליה לסיום העונה – אם הליגה תחודשת, או לשהות לצדה של אימו (חולת סרטן מאז 2014), על אף שהירידה האיטית במספר המתים בארץ המגף מקלה עליו. "לפיפטה יש עדיין ספקות", נכתב בסיום. חוזהו של החלוץ מסתיים ב-2021, ולאביו חורחה היגוואין אין ספק שהוא ימשיך בטורינו.

חורחה הסביר: "כל מה שנאמר על היגוואין אינו נכון. אני יכול להגיד לכם דבר אחד: גונסאלו יישאר ביובה כי יש לו חוזה לעונה וחצי והוא יכבד אותו אלא אם כן יקרו דברים בלתי צפויים. בעוד 18 חודשים הוא יחליט מה לעשות עם הקריירה, הוא תמיד היה אדון לגורלו".

יכבד את חוזהו. היגוואין (Emilio Andreoli/Getty Images )

עוד אמר: "לגונסאלו אין שום רצון או מחשבות לעזוב את יובה. הוא אהוד מאוד על ידי הקהל ואוהב את הקבוצה וחבריו בחדר ההלבשה, החולצה של יובה והמועדון".

החלוץ עצמו אמר שגם הפעם הראשונה בה עזב את יובה נכפתה עליו ושהוא עשה הכל כדי לחזור. היגוואין ספג לא מעט ביקורות אך המספרים שלו בביאנקונרי לא רעים בכלל. הוא כבש 63 שערים ב-138 הופעות, כאשר בעונת הבכורה לאחר המעבר המתקשורת מנאפולי – הבקיע 32 שערים ב-55 הופעות ושיתוף הפעולה עם פאולו דיבאלה היה נהדר. הגברת הזקנה זכתה בדאבל והעפילה לגמר ליגת האלופות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי