דיווח: דיבאלה שוב נמצא "חיובי" בבדיקת קורונה, טרייד עם יונייטד על פוגבה?

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Emilio Andreoli/Getty Images

לפי "אל צ'ירינגיטו", חלוצה של יובה לא מצליח להתאושש מהנגיף ונראה שעליו לקבל טיפול אינטנסיבי יותר והוא יעבור בדיקת דם. עשוי להחמיץ את האימונים בשני. וגם: פיאניץ' או קוסטה יעבור בטרייד על הצרפתי?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

איטליה היא המדינה שסבלה מהכי הרבה מתים באירופה כתוצאה מנגיף הקורונה. למרות זאת, בארץ המגף מתכוונים לחזור לאימונים ביום שני הקרוב, בתקווה לחידוש הליגה בחודש יוני. מי שלא צפוי להתאמן הוא פאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס, שסובל מחוסר מזל משווע.

לפי דיווחים בתוכנית הספרדית "El Chiringuito", החלוץ הארגנטינאי של יובה עבר עוד בדיקת קורונה ונמצא חיובי בפעם הרביעית בתוך חודש וחצי. המשמעות היא שהוא לא יוכל להתנער מהמחלה והוא אף עלול לדרוש לקבל טיפול אינטנסיבי יותר.

השלב הבא מבחינת דיבאלה יהיה ככל הנראה בדיקת דם כדי לראות האם פיתח נוגדנים, ואם כן – כמה מהם. גם שוער אטלאנטה, מרקו ספורטיילו, החלים מהמחלה אך לאחר שנמצא שלילי בבדיקה השנייה – שוב היה חיובי.

 

כזכור, דיבאלה היה השחקן השלישי של יובה שנדבק בנגיף, לאחר דניאלה רוגאני ובלז מטווידי. הוא סיפר ב-27 במרץ על הקשיים: "פיתחתי תסמינים חזקים. בקושי יכולתי לנשום, התעייפתי אחרי חמש דקות, השרירים שלי כאבו".

עוד ביובה, לפי דיווחים באיטליה, האלופה רוצה להחזיר את פול פוגבה וחושבת על דרך יצירתית למשא ומתן מול מנצ'סטר יונייטד. היא תהיה מוכנה להעביר לאנגלים בתמורה את הקשר מיראלם פיאניץ' או את דוגלאס קוסטה. גם אלכס סנדרו ומטווידי עשויים להיכלל בעסקה.

פוגבה מול דיבאלה. בשנה הבאה יחד?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי