אחרי כמעט חודשיים: רונאלדו יחזור לאיטליה בסוף השבוע

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | Alessandro Sabattini/Getty Images

ב'טוטו ספורט' מדווחים שכוכב יובנטוס ימריא במטוס הפרטי שלו לארץ המגף, אחרי ששהה בחודשיים האחרונים בפורטוגל בגלל מצבה של אמו והתפרצות מגיפת הקורונה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

למרות שלא היה כדורגל באיטליה בתקופה האחרונה, כריסטיאנו רונאלדו המשיך לככב. הפורטוגלי הפציץ את עמוד האינסטגרם שלו בסרטוני כושר בהם ילדיו שימשו כמשקולות וגרף מיליוני לייקים. במקביל, התקשורת העולמית ניסתה למלא את החלל שנוצר בעקבות הפסקת הענף ופרסמה שלל שמועות בנוגע לעתידו של הפנומן.

בינתיים, אוהדי יובנטוס יכולים לנשום קצת לרווחה כי מסתבר שרונאלדו עומד לשוב ממש בקרוב לאיטליה. לפי דיווח שפורסם היום (שישי) ב'טוטוספורט' האיטלקי, המטוס הפרטי כבר ערוך ומוכן ו-CR7 צפוי לנחות במהלך סוף השבוע הקרוב בטורינו אחרי כמעט חודשיים בהם שהה בפורטוגל.

לאחר הניצחון על אינטר במשחק שנערך בדלתיים סגורות אי שם ב-8 במארס, כזכור, רונאלדו טס למדיירה על מנת לשהות לצד אמו שסבלה משבץ ומאז הוא ולא שב לארץ המגף בגלל התפרצות נגיף הקורונה. כמובן שרונאלדו לא התאמן במסגרת קבוצתית, אך באיטליה בטוחים שהפורטוגלי, איך לא, שמר על כושר והקפיד על תזונה נכונה – כך שמצבו הפיזי של הכוכב בן ה-35 זו הבעיה האחרונה של ראשי הביאנקונרי כרגע.

לאחרונה, כזכור, הודיעה יובנטוס לכל השחקנים אשר שוהים מחוץ לאיטליה כי עליהם לשוב לארץ המגף, זאת במטרה להיערך מחדש לקראת המשך העונה בסרייה א', שעשויה לשוב לפעילות לקראת סוף חודש מאי-תחילת יוני. הפורטוגלי, כך על פי הדיווחים, הבהיר כי הוא לא מתכנן לחזור עד שיהיה תאריך מדויק, אולם כעת מסתמן שגם הסאגה הזו הגיעה לסיומה. 

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי