ריבר פלייט אישרה התעניינות בצירוף היגוואין: "זו החלטה שלו"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | MIGUEL MEDINA / Contributor

מועדון הפאר הארגנטיני לא הכחיש את הדיווחים על רצונו לראות שוב את "אל פיפיטה" בקבוצה. עם זאת, המנהל המקצועי גם הבהיר שהדיווחים נכונים: "בינתיים הוא רוצה לכבד את חוזהו ביובנטוס. נחכה לו ונראה מה יהיה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בימים האחרונים, התקשורת באיטליה ובארגנטינה מדווחת לא מעט על האפשרות שגונסאלו היגוואין יעזוב את יובנטוס בתום העונה. "אל פיפיטה", שהגיע לגברת הזקנה תמורת 90 מיליון יורו מנאפולי ב-2016, מאכזב בשנתיים האחרונות ואף מצא את עצמו בהשאלות בצ'לסי ובמילאן, ולאחרונה חשף בעצמו שאמו חולה – מה שפתח ספקולציות לכך שישוב לארגנטינה כדי להיות קרוב אליה.

היגוואין ואביו טענו שהוא מתכוון לכבד את חוזהו ביובנטוס עד תום העונה הבאה, אלא שרק עתה נשמע קולה של ריבר פלייט, הקבוצה במדיה החל את קריירת הבוגרים וכעבור עונה אחת כבר נמכר לריאל מדריד. כעת, מועדון הפאר הארגנטיני מאשר את הדיווחים לפיהם הוא ישמח לראות את החלוץ חוזר בגיל 32: "הוא זה שיחליט, בינתיים הוא רוצה לכבד את חוזהו ביובנטוס ואנחנו נחכה להזדמנות בעתיד", אמר המנהל המקצועי אנסו פרנצ'סקולי.

עוד הוסיף קשר העבר: "כמובן שאנחנו רוצים ששחקן משמעותי כל כך כמוהו יחזור ועוד יותר חשוב שהוא רוצה לחזור. אנחנו נחכה ונדבר איתו על כך בעתיד דרך הערוצים המקובלים. זה תמיד נחמד ששחקן שהוא מודל לחיקוי בריבר רוצה ללבוש את המדים של המועדון, עבורנו הוא שחקן מאוד חשוב, אחד שגדל כאן וגם אבא שלו שיחק בריבר. אנחנו נחכה ונראה מה הוא יחליט בעתיד".


היגוואין ב-2005 במדי ריבר (JUAN MABROMATA / AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי