דיווח: ראביו פתח בשביתה איטלקית בשל הדרישה לקצץ בשכרו

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

לאחר שסירב לחזור לארץ המגף, בתקשורת דווח כי הסיבה היא כלכלית ולא חשש מהקורונה. הקשר לא אהב שנכפה עליו לקצץ בשכרו ובחר בצעד בעצת אימו. "היעדרותו מתחילה לעצבן את המועדון שעשוי לשחררו", נכתב בתקשורת

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

במהלך השנה האחרונה אדריאן ראביו היה בכותרות מסיבות שליליות. הקשר הצרפתי ישב ביציע בחצי השני של עונת 2018/19 משום שלא הגיע להסכמות עם פריז סן ז'רמן. הקיץ הוא הגיע ליובנטוס בהעברה חופשית וקיווה לפתוח דף חדש, אלא שזה ממש הצליח. וכעת, יש סערה חדשה בכיכובו.

 
כפי שדווח אתמול (שני), ראביו הוא השחקן היחיד שטרם חזר לאימוני יובנטוס חוץ מגונסאלו היגואין, אלא שבעוד לארגנטינאי יש סיבה מוצדקת בדמות מצבה הרפואי של אימו שחולה בסרטן – אצל ראביו המצב שונה לגמרי. לפי דיווחים באיטליה, ראביו למעשה החל בשביתה איטלקית כמחאה על הקיצוץ בשכר.
 
 
הבלגי לא אהב את ההחלטה של המועדון שלא לשלם לשחקנים שכר על התקופה בין חודש מרץ לחודש יוני, בשל התפרצות נגיף הקורונה, חושב שמדובר בהחלטה חד צדדית שנאלץ להסכים לה בחוסר ברירה – והחל לנקוט בצעד הזה בעצת אימו המשמשת כסוכנו. "הוא עשה את הבחירה כדי להביע את אי הסכמתו המהדהדת עם הצעד שנקטה יובה", נכתב. שכרו בעונה עומד על שמונה מיליון יורו.
 

ב"טוטוספורט" נכתב כי הסבלנות של האלופה פוקעת. "היעדרותו מתחילה לעצבן את המועדון. הסיטואציה נעה בין חוסר שביעות רצון לבין האפשרות להיפרד ממנו". גם במולדתו מתחו ביקורת. "הוא תמיד מוצא דרך שידברו עליו ולא בהכרח דברים טובים", נכתב ב"לאקיפ" הצרפתי. נזכיר כי כשראביו יחזור לארץ המגף יהיה עליו להיכנס לבידוד למשך שבועיים. העונה רשם הקשר 17 הופעות בליגה ו-24 בכל המסגרות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי