יתאחד עם סארי? דיווח: יובנטוס עוקבת אחרי וויליאן

מאוריציו סארי, וויליאן
מאוריציו סארי, וויליאן | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

האלופה האיטלקית, שהחתימה בשנים האחרונות שחקנים רבים בהעברה חופשית, תנסה לצרף גם את הברזילאי שמסיים חוזה בצ'לסי. העובדה ששיתף פעולה עם המאמן האיטלקי יכולה לקדם את העסקה

קבוצות: יובנטוס צ'לסי
(גודל טקסט)

כבר בחודש שעבר וויליאן אישר בראיון בברזיל על כוונתו לא לחדש את חוזהו בצ'לסי ולעזוב ליעד חדש אחרי שבע שנים, וכעת על פי הדיווחים באיטליה יובנטוס תגיש לשחקן הכנף מברזיל הצעת חוזה בימים הקרובים.

כזכור, מאמן יובנטוס מאורציו סארי, הדריך את וויליאן בעונה שעברה בצ'לסי והברזילאי נתן את אחת העונות הטובות בקריירה שלו, כאשר שותף ב-56 משחקים בכל המסגרות, כבש שמונה שערים, הוסיף 14 בישולים ועזר לבלוז לזכות בליגה האירופית ולסיים במקום השלישי בפרמיירליג. לכן שיתוף פעולה נוסף בין השניים נראה כמו תרחיש הגיוני לחלוטין.

בנוסף יש לציין, כי בעשור האחרון יובנטוס 'מתמחה' בצירוף שחקנים חופשיים, שהפכו בהמשך לכוכבים של ממש במדי הזברה. ארון ראמזי, דני אלבס, סמי חדירה, קינגסלי קומאן, פול פוגבה, לוסיו ואנדראה פירלו הם רק חלק מהעסקאות המוצלחות שביצע אנדראה אניילי החל משנת 2010 ובעזרתם הצליח להחזיר את הגברת הזקנה לצמרת הסרייה A.

עם זאת, ברצלונה עדיין נותרה הקבוצה הרצינית ביותר בקשר לברזילאי. הקבוצה מבירת קטאלוניה עוקבת כבר מספר שנים וגם מועדונים כמו טוטנהאם ורומא מגששים אחרי השחקן, שרשם 226 הופעות בפרמיירליג וזכה בשתי אליפויות. בעקבות כך, אנו צפויים לראות תחרות מרתקת במיוחד בחודשים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי