קייליני: "בונוצ'י לא היה צלול כשהחליט לעבור למילאן"

לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני
לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

קפטן יובה התייחס באוטוביוגרפיה שלו גם לחברו למרכז ההגנה: "אם היה מגיע לריאל מדריד הייתי מבין, אבל הוא קיבל החלטה איומה. מזל שהגורל רצה שנתאחד שוב. אם היינו מתראים באותו הזמן הוא לא היה עוזב"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בזמן שהליגה האיטלקית עדיין לא חודשה, אם כי בהחלט רואים את האור בקצה המנהרה – האוהדים בארץ המגף יכולים ליהנות מהקטעים מהאוטוביוגרפיה של ג'ורג'יו קייליני שמתפרסמים אחת לכמה ימים. אחרי שמתח ביקורת על מריו באלוטלי ופיליפה מלו, התייחס להרגלי השתייה של ארתורו וידאל, טען שסרחיו ראמוס פצע בכוונה את מוחמד סלאח ודיבר על הנשיכה של לואיס סוארס – כעת דיבר קפטן יובנטוס על חברו להגנה, לאונרדו בונוצ'י.

 
 
קייליני לא חסך מביקורת כלפי הבלם שהחליט לעזוב את הגברת הזקנה למילאן בקיץ 2017 לאחר שבע שנים במועדון והביע פליאה על כך: "השנה שלו שם הייתה שונה, זו בחירה איומה. הוא לא קיבל את ההחלטה בשלום עם עצמו ולא היה צלול".
 
 
הבלם היה מבין אם היה עוזב לקבוצה אחרת: "אם הוא היה הולך לריאל מדריד זה היה מתקבל על הדעת, הייתי מבין את זה. אבל למילאן? המזל הוא שהגורל רצה שיחזור והכל הסתדר".


בונוצ'י במדי מילאן (Gettyimages)
 

 
"הוא התערער מאלף סיבות. הצטערתי כי הכל קרה בשבועות שלא התראינו. אני בטוח שאם היה מרגיש ככה במועד אחר – הייתי מצליח לגרום לו לחשוב שוב על הישארותו, כמו שקרה עם אנטוניו קונטה ב-2014. הם תמיד עוזבים כשאני לא שם". 
 
 
גם בונוצ'י עצמו הודה שטעה כשהתייחס לעניין בסוף 2019, ואמר שיש החלטות שלא היה מקבל אך המעבר למילאן אפשר לו להתבגר כאדם והיה מדובר בצ'אנס שעליו לקחת. כזכור, קייליני נמכר לרוסונרי בקיץ 2017 בתמורה ל-42 מיליון יורו, ולאחר שנה חזר ליובה ובהמשך האריך את חוזהו עד 2024. העונה רשם 34 משחקים בכל המסגרות במדי יובה לפני שהכדורגל נעצר בשל נגיף הקורונה. בחודשים האחרונים היו שמועות על כך שפפ גווארדיולה רוצה לצרפו למנצ'סטר סיטי אך יובה לא מתכוונת לוותר על הבלם בן ה-33.

קייליני ובונוצ'י ( ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי