דוגלאס קוסטה: "יש מקרים בהם אני תוהה האם אני מסוגל לשחק שוב"

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | DIMITAR DILKOFF / Contributor

קשר הכנף הברזילאי מתוסכל מהפציעות שלא מרפות והודה כי שכר מאמן מנטאלי: "בכל פעם שזה קורה לי אני שואל את עצמי מה עשיתי לא בסדר". וגם: הקפטן קייליני חושף את כל האמת על גמר ליגת האלופות ב-2017

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

דוגלאס קוסטה בסך הכל בן 29, ושחקנים רבים בגיל הזה נמצאים בשיא הקריירה. אך קשר הכנף הברזילאי של יובנטוס מיואש שכן הוא לא מצליח להתאושש מהפציעות. בראיון כנה בערוץ יוטיוב "The Players’ Tribune" הטיל פצצה כשאמר שהוא כמעט איבד אמונה ובחר לעבוד עם מאמן מנטאלי.

 
"יש מקרים בהם אני חושב: 'האם אני עדיין מסוגל לשחק?', אמר בכנות. "זה משום שאני מגיע למגרש ונפצע שוב. כשאני צופה במשחקים בטלוויזיה אני נזכר שזו התשוקה הגדולה שלי ואני עדיין יכול לשחק ברמה הגבוהה. זה מה שמחזיק אותי בחיים, אני יודע שהכדורגל קל לי. זה לא קשור לכסף או להיות מפורסם. העניין הוא לעשות את מה שאתה אוהב. זו המרטה שלי. אני מתבדח עם אלכס סנדרו על כך שהיו לי יותר בדיקות מאשר משחקים".
 
"אנשים אומרים שיש לי את הפוטנציאל להיות אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל הפציעות מעכבות אותי, וזה מרגיז. זה לא בשליטתי. בכל פעם שאני נפצע אני שואל 'מה עשיתי לא בסדר'. אני תוהה למה אני לא יכול לשחק בעקביות". על המאמן המנטאלי אמר: "זה לא פסיכולוג, אבל הוא עוזר, הוא מדבר איתך על הרבה דברים ומציג בפנייך מראה איך עובדות מהילדות עשויות להשפיע עלייך".

דוגלאס קוסטה בפעולה. מתוסכל מהפציעות (AFP) 
 
אפשר להבין את התסכול של קוסטה. העונה שותף ב-18 משחקים בלבד ובכל העונה שעברה רשם 25 הופעות. מאמן יובנטוס דאז, מאסימיליאנו אלגרי, עקץ כשאמר באחת במסיבת העיתונאים שנשאל עליו: "אני כבר לא זוכר איך הוא נראה". אתמול דווח באיטליה כי מאוריציו סארי רוצה לשלב את הקשר מחדש ברוטצייה עם חזרת המשחקים, אך מנגד במקורות אחרים נכתב כי וויליאן, קשר הכנף של צ'לסי, נמצא על הכוונת.
 
 
עוד ביובה, פרק נוסף מהאוטוביוגרפיה של הקפטן ג'ורג'יו קייליני נחשף והפעם הוא שם קץ לשמועות על גמר ליגת האלופות ב-2017 נגד ריאל מדריד. כזכור, בתקשורת דווח על עימות ענק בהפסקה, לאחריה הובסה יובה 4:1.
 
קיילני שחזר: "דיברו הרבה על התבוסה המפורסמת בקרדיף נגד ריאל. ובכן, שום דבר מוזר לא קרה. היינו עייפים וסחוטים. אף אחד לא השתלך במישהו אחר במחצית. הפסדנו כי היינו מותשים, הגמר תמיד מגיע מאוחר מדי. נגמרו לנו הכוחות אחרי המחצית הראשונה. מריו מנדז'וקיץ' לא הצליח ללכת וגם מיראלם פיאניץ' קיבל טיפול בברכיים בזמן שהמאמן דיבר איתנו. במחצית התוצאה הייתה 1:1, איזה סיבה הייתה לנו להתפוצץ?"


קייליני מאוכזב בגמר (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי