באיטליה הציגו: הדרך של סארי שתוביל את יובה לטרבל

מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו
מאוריציו סארי, כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

ב"גאזטה דלה ספורט" הקבילו את האלופה לסרט הפנטזייה "הארי פוטר" ונכתב כי המאמן ימצא את הקסם הנכון כדי לזכות בכל התארים. קייליני יחנוך את דה ליכט, רונאלדו ינוח מעת לעת והיגוואין יחזור לפורמה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הליגה האיטלקית צפויה להתחדש בחודש הבא, ויובנטוס של מאוריציו סארי רוצה להמשיך בדיוק מאיפה שעצרה: לנצח. על אף ההפסד המאכזב 1:0 נגד ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, הרי שהגברת הזקנה במצב טוב. היא מוליכה את הסרייה א' ובעמדת העפלה מצוינת לגמר הגביע האיטלקי. ובמילים אחרות: חלום הטרבל חיי וקיים. באיטליה עסקו בכך באריכות הבוקר (שני).

 
 
"הדרך לזכייה בכל התארים יחד עם סארי פוטר", נכתב בשער "גאזטה דלה ספורט", שם עשו הקבלה בין המאמן האיטלקי לבין ספר הפנטזיה הארי פוטר. בשער העיתון נראים ג'ורג'יו קייליני, פאולו דיבאלה וכריסטיאנו רונאלדו כקוסמים מעופפים על מטאטא – כמו תלמידים שמשחקים ב"קווידיץ'". אמנם רון וויזלי והרמיוני לא יהיו שם אבל שחקני המפתח בהחלט כן.
 
 
למרות שיובה מיעטה לשכנע העונה ורק לפרקים שיחקה את הכדורגל שהמנג'ר רוצה לראות, באיטליה הביעו אופטימיות שהקבוצה תתעלה ברגעי האמת. וכך זה יקרה: סארי מתכנן להשתמש לא מעט בג'ורג'יו קייליני, הקפטן שחזר מפציעה ארוכה ושותף בשני משחקי ליגה מאז, בתקווה שיוריד עומס מלאונרדו בונוצ'י ויעזור לחנוך את מתייס דה ליכט.

שחקני יובנטוס חוגגים (Emilio Andreoli/Getty Images)
 

 
לפני הפגרה יובה גברה 0:2 על אינטר ושמרה על הפסגה, על אף שרונאלדו לא הבקיע לראשונה מזה 11 משחקי ליגה רצופים. נכתב כי סארי יודע שהפורטוגלי שמר על כושר נפלא בזמן הפגרה וכבר הספיק לחזור למתחם האימונים מאז התקופה במולדתו, אך עומס המשחקים יהיה רצחני, ולכן הוא מתכנן רוטצייה בחוד.
 
 
המטרה היא לבנות על דיבאלה שסבל לא מעט בתקופה האחרונה בשל נגיף הקורונה וקרוב לחתימה על חוזה חדש, וכן על גונסאלו היגוואין שלפי שעה נראה שיכבד את חוזהו במועדון. דוגלאס קוסטה שמיעט לשחק העונה בשל פציעות ישתלב גם הוא ברוטציה.


שער עיתון "גאזטה דלה ספורט" (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי