לא רק אנגליה וספרד: הליגה האיטלקית תחודש ב-20.6

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

ערב של בשורות: אחרי הפרמיירליג והלה ליגה, גם הסרייה A הכריזה על חידוש הפעילות בעוד כשלושה שבועות. משחקי הגומלין בחצי גמר הגביע בין יובה למילאן ובין נאפולי לאינטר ב-13.6

(גודל טקסט)

ערב חג מלא בשורות. שעות ספורות לאחר ההחלטה הרשמית לחדש את עונת הפרמיירליג ב-17.6 והסיכום של 42 המועדונים בשתי הליגות הבכירות בספרד על חזרת הליגות ב-11.6, כעת גם באיטליה הכריזו: הסרייה A חוזרת לפעילות ב-20.6!

שר הספורט האיטלקי, וינצ'נזו ספאדורה, נתן היום אור ירוק למתווה שהוגש על ידי ראשי הכדורגל ולפיו אם במהלך בדיקות הקורונה יאובחן שחקן או איש צוות במועדון חיובי לנגיף, עליו יהיה להיכנס לבידוד במשך שבועיים ואילו כל חבריו לקבוצה יוכלו להמשיך להתאמן יחד, אולם תהיה עליהם חובת בידוד במשך שבועיים – הכוונה היא לנוהל דומה לזה שבו פועלים כדורגלני ליגת העל בימים אלה, כך שהקבוצה תוכל להמשיך בשגרה, אבל יהיה עליה להסתגר יחד למשך שבועיים או שעל השחקנים יהיה איסור מפורש לצאת מהבית למעט למסגרות הקבוצה בלבד.

כידוע, הליגה האיטלקית הייתה הראשונה מהליגות הבכירות שנפגעה בצורה דרסטית ומשחקים רבים נדחו ברגע האחרון בעקבות מציאת חולי קורונה והתפשטות הנגיף במדינה. המחזור ה-26 כלל לא הושלם ונראה כי תחילה ייערכו המשחקים בין אטאלנטה לסאוסואלו, אינטר לסמפדוריה, טורינו לפארמה ו-ורונה לקליארי ולאחר מכן תשוב הליגה לשגרה מלאה וייערך המחזור ה-27 במטרה להשלים את העונה. 

עוד קודם לכן, ב-13/14.6, ייערכו משחקי גומלין חצי גמר הגביע האיטלקי כאשר יובנטוס תארח את מילאן אחרי 1:1 במשחק הראשון ובמקביל נאפולי תארח את אינטר אחרי שניצחה אותה 0:1 בסן סירו. הכוונה היא לערוך את הגמר כבר ב-17.6 ובכך להשלים את המפעל לפני חזרת הליגה. אגב, ליגת המשנה תתחדש גם היא ב-20.6.




שחקני מילאן בגביע נגד יובה. מתחילים עם הגומלין בחצי הגמר (Marco Luzzani/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי