מוכן לעבור רק לברצלונה: "פיאניץ' דחה הצעות מפ.ס.ז' ומצ'לסי"

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Pier Marco Tacca Getty Images

על פי 'טוטוספורט' קשר יובנטוס דחה הצעות ענק כדי להגיע לבירת קטאלוניה בעונה הבאה. הגברת הזקנה מנגד עדיין מתעקשת לכלול את ארתור בעסקה

(גודל טקסט)

עדיין אין התקדמות בנושא העברתו של קשר יובנטוס מיראלם פיאניץ' לברצלונה, שעשוי לכלול בטרייד את הברזילאי ארתור, אבל באיטליה טוענים שבוסני בן ה-30 עדיין לא אמר נואש ועדיין חולם להגיע בעונה הבאה לקאמפ נואו.

היום (ראשון) קיבלנו הוכחה לכך בזכות דיווח ב'טוטוספורט' ובו נכתב כי פיאניץ' קיבל הצעות מפתות מפריז סן ז'רמן ומצ'לסי, אך השחקן סירב להן בכל תוקף והודיע כי הוא מוכן לעזוב את יובנטוס רק לברצלונה. בעיתון האיטלקי הוסיפו שבשל רצונו של פיאניץ' לעזוב, יובנטוס מתעקשת לצרף את ארתור על חשבונו. אך הברזילאי ממשיך לטעון שהוא לא מוכן לעזוב את ברצלונה בכל מחיר לכן לא ברור איך הנושא ייפתר.

אם משווים בין שני השחקנים האלו, אפשר לומר שיובנטוס תצא המרוויחה העיקרית מכך בעיקר בגלל גילו היחסית צעיר של ארתור, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-24, לעומת פיאניץ' שכאמור כבר חצה את גיל ה-30. בספרד פרסמו כבר לפני מספר חודשים כי ברצלונה ניסתה להביא את פיאניץ' בארבע הזדמנויות שונות והשנה כנראה תהיה ההזדמנות האחרונה של הבוסני להפוך לשחקן משמעותי בבירת קטאלוניה, לכן כלל לא בטוח שהגברת הזקנה תקבל את הברזילאי, גם אם לבסוף הקשר יעזוב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי