"רונאלדו טוב בהכל, הזכיר את ג'ורדן כבר בגיל 17"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Chris Ricco/Getty Images

כריסטיאן טאיו ששיתף פעולה עם הפורטוגלי ב-2003, נזכר: "הוא היה כל כך שונה מבני גילו - תחרותי מאוד וניצח בכל התחומים". עוד ביובה, בונוצ'י הודה לקראת חידוש העונה: "חוששים מלאציו, הם כבר לקחו לנו תואר"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

באיטליה מצפים בקוצר רוח לחזרת הסרייה א'. מי שכבר לא יכול לחכות הוא כריסטיאנו רונאלדו שהגיע למתחם האימונים של יובנטוס, לפי הדיווחים, ארבע שעות לפני יתר חבריו. הפורטוגלי בן ה-35 שלא יודע שובע, זכה למחמאות מכריסטיאן טאיו ששיתף איתו פעולה בגיל צעיר.

 
 
טיו שיחק עם רונאלדו יחד בספורטינג ליסבון ב-2002/03, העונה הראשונה שלו בקבוצה הבוגרת, ואמר בראיון: "הוא הזכיר לי את מייקל ג'ורדן. הוא תחרותי בכל דבר. הוא ערך אימונים אישיים גם ביום של משחק".
 
 
עוד אמר: "שיחקנו פינג-פונג, והוא היה הכי טוב וכך גם בסנוקר. עשינו תחרות שחייה – והוא ניצח. הוא היה הכי טוב בכל דבר. התחרינו במשקולות ולא היה לי ספק שהוא ינצח גם בזה". כזכור, רונאלדו אמנם לא הבקיע במשחק האחרון בסרייה א' לפני פגרת הנבחרות כאשר יובנטוס ניצחה 0:2 את אינטר, אך לפניכן כבש ב-11 מחזורים רצופים והשווה שיא ליגה. העונה יש לו 25 שערים ב-32 הופעות.
 

עוד ביובנטוס, הבלם לאונרדו בונוצ'י סיפק ראיון נרחב ל"גאזטה דלה ספורט" ודיבר על חידוש העונה: "לא פחדתי לרגע, תמיד הייתי בריא, אבל חבריי לקבוצה היו מודאגים. הבדיקות הרגיעו אותנו. אני חושב שהיה נכון לחדש את העונה, הכדורגל, במיוחד באיטליה, הוא מיוחד. אנחנו מתגעגעים לאוהדים, וגם צפייה בטלוויזיה תעזור להם". בונוצ'י דיבר על הסיכון בפציעות אבל הוסיף בעיקר כי לדעתו אם הקורונה תתפרץ שוב, צריך לבטל את העונה וזהו".
 
 
על מאבק האליפות: "אנחנו בהחלט מודאגים מלאציו. הם כבר לקחו לנו תואר אחד העונה (לאציו ניצחה 1:3 בסופר קאפ האיטלקי) הם קבוצה טובה וסימונה אינזאגי מאמן נהדר. מצד שני, לאחר תקופה כה ארוכה, אין לדעת איך זה ישפיע. אולי יהיה לקבוצות קשה לשחזר את הכושר של לפני הפגרה". השתיים יפגשו ראש בראש ב-20 ביולי.

בונוצ'י. חושש מלאציו (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי