מאוריציו סארי: "לא קל בכלל לשלב את דיבאלה ורונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

מאמן יובנטוס דיבר על צמד החלוצים לפני הגומלין נגד מילאן בחצי גמר הגביע (שישי, 21:55, ספורט1) והצהיר: "לא קל לגרום להם לשתף פעולה על המגרש ועל הקבוצה להיערך טקטית". וגם: על פיאניץ' והמשך העונה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

עונת 2017/18 הייתה הטובה ביותר בקריירה של פאולו דיבאלה שכבש 26 שערים ובישל עוד שבעה. אשתקד, לאחר צירופו של כריסטיאנו רונאלדו, הארגנטינאי היה נראה חיוור ותרם עשרה שערים בלבד. לא מעט נכתב בתקשורת על כך שדיבאלה לא ממש הרוויח מהצטרפותו של הפורטוגלי. מי שאישר את הדברים חלקית בציטוט מפתיע הוא מאמן יובנטוס, מאוריציו סארי, שדיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד מילאן בגומלין חצי גמר הגביע ביום שישי(21:55, שידור ישיר בספורט1). כזכור, הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1 באצטדיון סן סירו.

סארי אמר: "דיבאלה הוא שחקן פנומנלי. העניין הוא שצריך לגרום לו ולרונאלדו לשתף פעולה יחד על המגרש וזה לא קל בכלל ברמה הטקטית. כששני שחקנים כל כך איכותיים זמינים, וברור שהם יכולים לעשות את ההבדל בכל רגע נתון, שאר הסגל צריך להסתגל לכך, גם בהתקפה וגם בהגנה". העונה נראה ששיתוף הפעולה טוב יותר, שכן רונאלדו הבקיע כבר 25 שערים, ודיבאלה עצמו היה מעורב ב-25 שערים (כבש 13 ובישל 12). נזכיר כי דבאלה עצמו סיפר על הקיץ הקשה שעבר עליו, רק לפני יומיים.

המאמן התייחס גם לפיאניץ': "דיברתי איתו הרבה. הוא מרגיש טוב לאחר הפגרה. הוא שחקן יוצא דופן שפשוט לא יכול להרשות לעצמו להציג ארבעה-חמישה משחקים מתחת לסטנדרטים שלו, וזה מה שקרה לאחרונה. הוא הסכים איתי ונלחם כדי למצוא את הכוח להתמודד עם זה. הוא חייב לשכנע את עצמו שהוא שחקן נהדר. הוא יכול לטעות אבל לאחר מכן צריך להרים את הראש ולהגיב. זה מסע נפשי חיובי עבורו והוא יכול לקום על הרגליים שוב".

פיאניץ' (Pier Marco Tacca Getty Images)

המשך העונה: "יש לנו מספיק מזל לשחק בשלוש תחרויות גדולות, והעובדה שהן משוחקות בנפרד תאפשר לנו למקד את המוטיבצייה בכל פעם במטרה אחרת, זה יהיה חשוב ומועיל לנו. הסקודטו פתוח לחלוטין, אנחנו מקווים להימנע מפציעות. אסור לנו לאבד נקודות"

על היריבה מילאן: "השנה כל המשחקים נגדם היו קשים מאוד, עלינו להיזהר. התיקו במשחק החוץ לא מבטיח לנו שום דבר. הם ישחקו עם 11 תחרותיים גם ללא הנעדרים (זלאטן איברהימוביץ', תיאו הרננדס וקסטייאחו. הכל פתוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי